J F K:
Ja, det är en gåta hur han kan ha blivit så kass. Det snackades ju om hans fantastiska psyke, men jag börjar undra. Kör med Reideborn tills visare.
Jag har extremt svårt för den där kommentatorn. Tänk om han kunde hålla käft varenda gång han pratade, vad skönt det skulle vara.
NuMo:Tycker inte heller om han. En av dom som har svårt att dölja sin glädje när Frölunda gör mål.
Vilken billigt utvisning
modomille:
Vi med men jag tycker vi har förtvivlat svårt med tajming i i lagdelar och samarbete. Vi bjuder på omställningar till Frölunda som skulle kunna försegla vårt öde den här matchen.
Steken84:
Vi ger inte upp i alla fall, men det räcker ju att Frölunda gör som de gjorde nu. Ta en extrasnurr så står modoiterna på hälarna plötsligt.
Steken84:
Det är rätt uppenbart att MoDo gav upp för länge sedan. Räcker med att titta på tränarna och Svartvadet för att förstå att så är fallet.
"Vi får helt enkelt spela av matcherna."
I rest my case.
J F K:
Hoppas de ökar måtten på anfallszonerna till nästa säsong så att vi får lite mer tid på oss i PP.
ULTIMAVICI:
Som det ser ut nu så räckte inte ökningen. Varenda passning sitter ju fel, det är ju nästan så att Modospelrna ramlar i sina försök att fånga och få kontroll på pucken efter varje pass.
Steken84:
Svartvadet gör nog det han kan, det tror jag i alla fall. Man får inte speciellt mycket om man har en femtioöring, två knappar och en smält chokladbit på fickan.
Sponsorjakten går dock dåligt. Vi behöver en livs levande shejk.
Steken84:
Jag har tjatat om samma förändringar under flera månaders tid nu, men jag tror inte det kommer hända:
- Plocka bort Gradin från båset, ersätt med exempelvis Wernblom
- Låt Anders Forsberg utnyttja sina kontakter och försök få Peter Forsberg mer involverad i värvningsarbetet
- Låt Svartvadet sköta mer praktiska saker kring spelare och nyförvärv, som att alla trivs etc., samt låt honom jobba närmare juniorlaget igen
hanzon:
Vad värre är. Vem hade trott innan säsongen att våra räddningplankor kanske är Brynäs och Färjestad. Om de nu finns några räddningsplankor. - Men jag har svårt att bara ge upp. Känns inte modoitiskt. på något sätt.
hanzon:
Insamlingar från supportrar räcker kanske till sportejp och några extra hockeyklubbor till enskilda spelare. Vi måste fixa riktiga sponsorer.
Just nu är väl sponsorerna, Agdas Ruttjänst 1000 kr. Mödravårdscentralen 1000 kr, Pelles Plåt 5000 kr (men då skall det vara störande reklamplats på tröjan.) osv.
Redigerad kommentar
Nieminen: Det måste vara den dummaste jävla kommentator som tilllverkats.
Påhlssons lilla axel där blev uppenbarligen till en hjärnskakning enligt honom. Oavsett vad Frölundas egna läkare säger.
MODO Hockey (White)