1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515287 inlägg · 4114 ämnen

Fylletråd

« · 1133279 · » Till forumet

Sv: Fylletråd
Hahaha yeeah i morrn ska jag dränka mina sorger , därför väljer jag att lyfta fram denna tråd i väntan på hockey VM =)
Kommentera

knaskamilla: Du är så positivistiskt laddad du syster. Kvalsereien hade jag redan räknat bort. Den skålade jag för för flera dagar sen.
Kommentera

NuMo:

Det är inte läge att skåla för att vi slipper KS?
Kommentera

Gusse:

Då kör vi. Begrover våra sorger. Skål på er Modobrödrar och Systrar. Även du knas. Skål!

Jag knäpper upp en gravöl. Fast egentligen är det redan den tredje. Det är ju ändå helg. (För mig ja.)
Kommentera

TT: Jo vi tar denna tråd, för risken är stor att vi åker på dyngstryk idag å då krävs det nog en fylletråd för att klara kvällen ;)

byn

Kommentera

Drar fram gusses gamla fina tråd.. Skål ZZz zz yeah ..zz sall..zzfoppa..zz mål.!

God natt

Kommentera

Snart dags för.......
Kommentera

Berka: Mjo förut var det mest uttänjda t-shirts som hände i hans fönster=)
Kommentera

MODOJohan: JA haha du föresten, jag såg dom tillsammans i tvättstugan för någon vecka sen haha jag har aldrig sett ha där förut , å då har jag ändå bott här i snart 4 år ;)  Det verkar som jessica har fått lite fason på han ;)

Han har ju gardiner oxå numera

Kommentera

Berka: Vi på jobbet är på honom och försöker att få honom att be Jessika att släppa garden helt enkelt. :) Aningens anmärkningsvärt är att se att han har matlåda med sig på jobbet varenda dag nu, annat var det för två år sedan då han åkte hem till mamma och åt lunch samt middag, ;)
Kommentera

MODOJohan: Jo klart jag har koll på wikman, han brukar läska varje helg fredag och lördag , de har han gjort sen mitten av 90 talet ;)

Men det är så tyst däruppe så man blir ju orolig..

Kanske jessica har sagt åt han haha stackarn!

Kommentera

Berka: Du om någon bör ju veta om Wikman är nykter. Du bor ju strax under honom. Men han är online på Msn åtminstone... Han kanske surar för att Jessika har beordrat honom till en vit helg om inte annat. Klart, jag suger på någon öl och så. Men på tal om att "det dricks" så nekar jag. :)
Kommentera

Lyfter återigen fram "gusse´s" mästerverk till tråd!  Johan dricks de ikväll?

Det är tyst uppe hos wikman så jag anar att han är nykter!

Kommentera

Gusse: HAHA precis eller så river vi av nått med europe eller pandora ;)
Kommentera

Berka: Så sjunger vi we shall overcome ...
Kommentera

Jag väljer att lyfta fram denna tråd nu! Kan vi alla vara vänner ist. och sjunga och vara glada, kramas och ha det trevligt ;)

SKÅL !!

Kommentera

Poffa: Äh sluta mästra och förbered dig för brandrean i helgen... ;-)
Kommentera

Frisco: Tack, du hann före mig.

Det är en sak att skriva om annat än hockey, men att föra en MSN-konversation via denna gästbok är obra.

Kommentera

Frisco: Är det något fel på svensk post service? ;)
Kommentera

Berka och källan: Bubblor, gästböcker, mail, msn. Alternativen är många.
Kommentera

källan: ibland e jag inte bara ett mål fel ;)

Suck jag har tagit 6 P på dom 5?? senaste omgångarna..

Kommentera

Berka: Jag brukar också vara 1 mål ifrån men idag gick det bra.
Kommentera

källan:Snyggt.., jag hade 3-3 mellan luleå-tik jag =(

Jag har kommit av mig helt haha får inte in ett enda resultat numera

Kommentera

Berka: 3-3 mellan Linköping - Hv och 3-4 till Timrå!
Kommentera

källan:Jag är avis, jag fick 2 poäng!!! Jamena va fan haha

jaså fick du in något trevligt?

Kommentera

Oj oj oj vilket tips av mig idag =)
Kommentera

scchhkåål !!
Kommentera

Hawerchuk: Herregud...
Kommentera

Loma: Nåja, vi kan väl mötas halvvägs. Armbågen var aldrig uppe under tacklingen, däremot befann han sig duktigt i luften.
Kommentera

Bissett19: Skridskorna i isen och ner med armbågen Forsberg, säger jag.

Kunde Jonte få matchstraff för en liknande grej på Pelle G i HV tidigare i vintras så...
Kommentera

Bissett19: Hopptackling.
Kommentera

Berka:

Heads up Samuelsson.
Kommentera

Det är en kvinlig speaker idag =/
Kommentera

Icing-Ove: Bummer.. Det jag har kommit fram till är att jag inte behöver avlägga mitt vittnesmål. Och det är det närmsta jag kan komma till att slippa gå igenom detta. För utan MÄ vittnesmål så är det ju svårt att påvisa ett brott, inte sant? Men jag tycker huvudsakligen att polisen gör fel i att inte informera om vad som gäller. Tills att det helt utan ens vetskap dimper ner en anmälan om brott i brevform ner i brevlådan. Det är riktigt dåligt.
Kommentera

Icing-Ove:
Äh, gick inte att länka..
Kommentera

MODOJohan:
Här har du ett fall med allmänt åtal, kanske kan ge något?
Kommentera

MODOJohan: Du kan välja att inte deltaga i en ev. utredning.
Du kan då heller inte ta del av ev. ersättning för typ sveda/värk osv.
Gärningsmannen kan fällas för de brott han begått mot dig fast på polisens grunder inte dina! Sen är poliser oerhört struliga och allt brukar ta en väldans lång tid. Du vet smugglingen som jag åkte dit på i okt. 07.. jag har min rättegång nu den 29 jan så de de har tagit nästan 1 år och 4 månader att ordna fram en rättegång... de tar tiiiiid =)
Kommentera

Jag behöver nog lite lagkunnigt folk. En tidigare historia som jag förtäljt på HS. En polisman tog sig friheten att anmäla en händelse, i form av "misshandel" gentemot mig. Det hör under allmänt åtal och åklagare/polis har som skyldighet att föra sådant vidare oavsett om MÄ i detta fall inte vill.Grejen är att jag har ringt polisen och påtalat till dom att jag inte vill delta i utredningen. Polisen i telefonen bekräftar att det ser ut som att jag ringer från samma telefonnummer som polismannen har noterat i anmälan. Och säger vidare att han ska be förundersökningsledaren kontakta mig... Därefter frågar jag om det tar en månad till ett halvår... "Nej så lång tid brukar det inte ta"... det har gått två veckor nu. Och om dom utreder detta tills att åklagare väljer att väcka åtal, så är man ju chanslös att få detta släppt. Det är ju rätt komiskt att man som MÄ inte har rätten att avsäga sig deltagande vid en utredning om man redan dagen efter ringer och säger att man inte upplever det som något farligt.
Kommentera

MODOJohan: Man kan väl fråga annat oxå.. mer än bara namn och nummer,säger dom väl i reklamen =)? ajja skuul
Kommentera

Icing-Ove: Du suger!
Kommentera

Berka: 118100 är ju ändå en SMS-tjänst, väl? :O skaaal!
Kommentera

MODOJohan: Ring 118100 och fråga ;) Sceeekhåål
Kommentera

Har det varit diskussioner inom svenska akademin om att "svenskalärare" ska vara tillåtet? Eller är det goja?
Kommentera

Berka: Tjäääna, Bbbääärka! Fffan du äeh en jääävla bra kill *hick*... Schkaaal min ven!
Kommentera

Berka:

Full en måndag ? Skämmes ta me fan :-)
Kommentera

Lite fylletråd gör susen
Kommentera

OjOjoj... vilken skiva
Kommentera

Berka: Du är rolig du :) Själv så är det Zoega´s Intenso som gäller idag.

Någon för övrigt som vet när "Mo" tänker ställa sig i målet?
Kommentera

SKÅÅÅÅÅÅÅÅL =)
Kommentera

« · 1133279 · »