1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Gott Nytt Hockeyår 2008!

959771 · » Till forumet

Sv: Gott Nytt Hockeyår 2008!
Wayne Gresky: Planeringen av ståplatsläktaren är långt ifrån idealisk, det är dagens sanning. Just möjligheten att ta sig upp och ner på ett någorlunda bra sätt borde ha tänkts igenom lite bättre. Men å andra sidan hade man ju ett begränsat utrymme att tillgå från början då man valde att bygga om som man nu gjorde. Nu finns det två trappor på E, men det är ofta trångt att ta sig ut i pauser och liknande.
Kommentera

Wayne Gresky: Det är ingen som MÅSTE stå i gångarna. Däremot tycker nog många att det verkar jobbigt att kliva upp på läktaren för att det ser fullt ut. Sanningen är att det väldigt sällan blir trångt på ståplatsläktaren då man väl kommit upp.

Och ja i banken gör publikvärdarna ett bättre jobb när det gäller att packa in folk på ståplats.
Kommentera

Dream Team: Beror förresten trängseln på ståplats i Timrås ruckel på att läktaren är anpassad för barn eller att medelpadingar är extra feta? Det är ju patetiskt att folk måste stå i gångarna trots att det inte ens är fullsatt.
Kommentera

Lumber Jack: Nja, men man tar väl alla gånger in något fler än de 150 st som bortalaget är garanterade. Men jag kan förstås ha missförstått frågan.
Kommentera

Dream Team: Det var mig en stor bortasektion!
Kommentera

Gusse: 6000 människobarn.
Kommentera

Dream Team: Kan ju bero på att man inte får in så mycke folk i arenan heller!
Hur mycket folk vare man fick nu då?
Kommentera

Dream Team: ok när jag kollade nyss så var den på grönt
Kommentera

Modoante: Annars säger Ticnet att det finns ett fåtal biljetter kvar.
Kommentera

Dream Team: det är gott om biljetter kvar om man ska tro ticnet
Kommentera

Dream Team: Å andra sidan har det väl varit en hel del osålda biljetter på ståplats i år så varför inte?

Hehehe, annars påminns jag om slutspelet när det grinades av Modosupport på deras hemsida över att de fick för få biljetter varefter de inte ens fick ihop till en buss och fick ställa in resan.
Kommentera

Modoante: Taket för biljetter till bortastå ligger på 150 st om jag inte minns fel. Med tanke på att matchen lär bli utsåld har jag svårt att tro att Timrå IK skulle ge fler biljetter än de som redan är bokade.
Kommentera

Lumber Jack: På forumet på modohockey.se så skriver Martin att dom jobbar på att få fler biljetter av timrå och om dom får det så blir det en fjärde buss.
Kommentera

Frisco: Det rycktas om att man försöker styra upp en fjärde buss inför lördagens match mot Timrå. "Vi har SM-guld..." kommer m.a.o. att höras riktigt bra i fuskbygget. Det blir till att dra i några extra grabbers i plywooden för arrangörerna.
Kommentera

Ja, vi får verkligen hoppas att det blir ett gott hockeyår 2008.

Jag tippar att det kommer att fortsätta vara tråkigt att vara luling även under det här året.
Kommentera

Jaa så måste man väll lägga iväg premiär inlägget för 2008 åxå då..
såå då var det gjort
Kommentera

Frisco:

Gott nytt år!

Jag tippar att Tobbe blir kvar där borta i många år...
Kommentera

kärran:
-Jag tippar att MoDo åker ut redan i kvarten. Alla skyller på Harald.
-Jag tippar att Timrå åker ut redan i kvarten, och skyller på att en spelare hade en sticka i fingret.
-Jag tippar att Enebyberg vinner div 2 norra i Stockholmsbandyn.
Kommentera

Gott Nytt Hockeyår 2008!
Hoppas att Sverige fortsätter att lyckas i J-VM, och trevligt att man kan se matcherna på teven.

Är säker på att MODO kommer starkt nu.

Har tippat att SAIK går till slutspel som kanske 8:e lag och HV väljer dem i kvarten. Skulle kännas bra om de SAIK slår ut HV, sedan kan allt hända och visst skulle det vara stort med en final mellan TIK och MODO.

Drömmen vore att Foppa kunde få bli hel och kunde börja spela (helst i MODO)
Kommentera

959771 · »