Alfred Awful: Är det ödets ironi att dom först körde "Nothing gonna stop us now" och sedan "Start me Up" precis efter att HV reducerat...
Frisco: Jo man måste säga att skott på mål är ganska imponerande just nu. Speciellt med tanke på att HV i första hade 1 utvisning och modo 4 eller något sådant och att modo nu haft 7 och hv 5.
Men skott på mål avgör bara matcherna om det inte blir något mål i förlängningen.... Eller minns jag fel :)
Mats Edström: Ahh, så det är egentligen du som är skyldig till det där målet. Alla vet väl att sköljmedel på golvet kan skapa oro. (så även i modo)
Eller skedde detta när du var en äkta modoit och försökte springa tillbaka snabbt som sjutton för att se till så att det inte skulle ske något mer.
Nu går jag och tvättar en stund, noga räknat 2+2 min.
Poffa: Det förstår man ju. Så fort jag börjar klaga så händer det något. Ungefär som i Dif matchen där man suttit 2 perioder på Olles och är less som sjutton. Man vräker ur sig med sarkastisk ton att det är ingen fara med det spel modo visat upp i 1a och 2a så vinner de 3e med 4-0.
Jag kanske skall klaga lite oftare.
Man älskar modo's pp. 1 skott på mål i senaste och det när 3 sekunder återstod av spelet med en man mer. Well så länge modo inte släpper in något mål så plockar man ju 3 poäng där nere.