1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507594 inlägg · 4105 ämnen

Inför VF - MODO Tisdag 13/1 19.00

« · 369256 Till forumet

Sv: Inför VF - MODO Tisdag 13/1 19.00
Paddan:

Kolla med westerlind om cykeln från Tour de Köpmanholmen är kvar (och hel) - lite motion har väl aldrig skadat någon? Jag menar, sååå långt är det inte mellan Bjästa och Kempis.
Kommentera

knaskamilla: Jo, visst har jag sittplatskort, men bussresorna kostar ju också. Sen så säger de att det tydligen är bra att äta ibland. Just nu så ser det ut att bli väldigt mycket ibland.
Kommentera

Frisco:

Jo, två matcher i rad är ju helt okej, men den gången vi spelade hemma tisdag-lördag-tisdag kändes det lite mysko att det var hockey IGEN när man gick dit den tredje matchen. Och nu är det ju jättetråkigt att man måste vänta nästan två veckor mellan två hemmamatcher (när de nu gick och vann sist)... =(

Paddan:

100:- att leva för? Du har väl sittplatskort, så det spelar väl ingen roll? ;)
Kommentera

Frisco: Saknar den tid när det gick att pricka in en hockeyhelg i Ö-vik med match lördag följt av utgång "Ö-vik by night", övernattning, paradisbadet och match igen på söndagen före hemfärd.

Sådana helger är alltid roligt.
Kommentera

Jag tycker att det ska vara fler hemmamatcher i rad och sen lite mer roadtrips. Det var perfekt förut med hemmamatch lördag och söndag. Roligare med fler matcher under en kortare tid tycker jag.
Kommentera

knaskamilla: För egen del så är jag väldigt tacksam att de spelar borta så mycket just nu. Har mindre än 100 kronor att leva på till den tjugofemte så det blir att dricka vatten och äta luft samt försöka att låna lite pengar.

Däremot har jag väldigt liten förståelse för såna saker som att vi möter TIK två gånger på en vecka mitt i serielunken men när det var dags för mellandagshockey så skulle vi minsann möta SSK, DIF och MIF för några publikdragande "lokalderbyn"...
Kommentera

Frisco:

Vad är det det du insinuerar? Knark? Hmpf.

Paddan:

Själv har jag kommit på mig själv med att tänka att det hade varit roligt om det var hemmamatch snart igen (t.ex. på tisdag). Varför spelar de så mycket borta nu framöver? Hmpf! Kasst spelschema...
Kommentera

knaskamilla: Måste vara alla de där pärlsockerbollarna han suttit och rullat som fått honom att ta fel på dag. Eller så var det bara ett önsketänkande i hopp om att måndagen skall bli intressantare.
Kommentera

knaskamilla: Nödvändigt Znark knark knaz
Kommentera

jenza: Jag skrev morgondagens match...hm. C+, kanske blir till att se matchen på Oelarys då?
Kommentera

Frisco:

Spelar de match imorgon? Där ser man.
Kommentera

Frisco:

Kanske Wernblom kan vara med, Söderberg är väl också ett frågetecken. Matchen sänds förövrigt på Canal+.
Kommentera

Ska bli intressant vilka spelare Pirro tar ut morgondagens match eller om det fortfarande är så att de som kan vara med får skriva på listan på dörren till omklädningsrummet?
Kommentera

Inför VF - MODO Tisdag 13/1 19.00
Söderbergs vingliga ben efter proppen han åkte på igår skall enligt Göran Thorén vara stadiga igen lagom till matchen på tisdag. Lindrigare hjärnskakning men ingen fara, sägs det.
Kommentera

« · 369256