1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507071 inlägg · 4104 ämnen

Kan nån förklara status för mig?

« · 50395 Till forumet

Sv: Kan nån förklara status för mig?
.SCIM

När jag tjuvkikade på folk så stod det att du SCIM var på MODOs gästbok. Förklara det.
Kommentera

Jo men du var ju tydligen snabbareän mig så det kanske är bäst om du förklarar ändå...:-)
Kommentera

Poffa

Men om du klistrar in en bild till utan att ta bort den du har nu så får du 15 plus. En gång till = 15 plus.

Men detta kanske oderat Scim skulle kunna förklara bättre. För han har gjort det senast=)
Kommentera

Ja, jag tackar...:)
Kommentera

Ursäkta att du fick vänta 10 sekunder.
Kommentera

Poffa

Jag gör det man inte får göra men gör det ändå för att en moderat inte kan förklara på ett vettigt sätt för lilla dig.

ctrl c ctrl v
Status, vad är det?

Din status är ett mått på hur aktiv du är inom HS. Skriver du inlägg, skickar brev etc. så ökar den. En uppladdad bild ger t.ex. +15 poäng. Högre status ger i sin tur att du blir fördelaktigt hanterad vid olika situationer. Ex: Listas tidigare vid sökning av vänner.
Kommentera

Jag lär väl få det tydligt förklarat för mig av Frisco. Han var inne och läste reglerna såg jag...:)
Kommentera

Det ska visst mäta någonting...jag tror det är förmågan att ladda upp samma bild flera gånger...snabbt.
Kommentera

Kan nån förklara status för mig?
Ja, är det nån stackare som kan ge en dum student en enkel förklaring på vad faan det är för något??
Kommentera

« · 50395