1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507721 inlägg · 4105 ämnen

Karlskoga - MoDo 2022-01-28

« · 2282529 · » Till forumet

Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Smurfen:
Det finns en del rätt goda cider, julmust, äppelmust alternativt sockerdricka 😂
Kommentera

Confusius: Karlin satte Hasa med Ingman i 3:e och då blev det mycket bättre, inte perfekt men klart bättre.

Skulle verkligen inte säga nej till en spelskicklig och främst defensiv back till inför slutspelet.
Kommentera

Nooky: Fått info?
Isåfall kanske en förklaring till en jä… tafatt hockeymatch.
Kommentera

wolper: Nej du har fel, jag gnäller väldigt sällan på domarna!
Och nej jag är inte hotfull, precis tvärtom faktiskt, däremot ger jag mig väldigt sällan in ingen diskussion om jag inte vet att jag har rätt, det är inte att vara hotfull, det är att vara självsäker.

Haha anabola, ja du ser, ännu en helt hjärndöd kommentar från dig!

Du sitter och påstår att jag sysslar med påhopp på andra, och av dina 4 inlägg till mig nu så har du kallar mig för getknullare samt påstått att jag tar olagliga preparat, nu hade du verkligen otur när du tänkte. Igen.
Kommentera

Nooky: ingen gilla på den
Kommentera

Nooky: Nästan garanterat när det tog med Norén på roadtrip efter spel med j20, j20 som ställt in hela veckan och Norén är nu sjuk.
Jäkligt onödigt risk på en sjunde back utan speltid.
Kommentera

Foppatofflan: jag gillar Fredrik o Lars som fan, angående Tobbe nja. Men han är ju rätt grön. Han får väl ta sig med tiden, annars får de kasta in brorsan, 15 min poesi i pausen 😊
Kommentera

Confusius: Haha har full förståelse för din skräck. Man är lite som lucky luke fast jag är rädd för min egen skräck.
Kommentera

Gäsp: kan vi konstatera att MoDoär absolut sämst i tekningsstatestiken! Herregud där missa vi mycke i pp
Kommentera

tror nästa lag ut med covid kommer bli modo
Kommentera

Gäsp: Ja dig är man fan smårädd för!
Håller därför i all rädsla med dig i allt det du skriver ;)
Kommentera

Kikade lite på matchen parallellt med handbollen. Näsén - Hasa påminner om när vi körde Zajac - LaLeggia i början av säsongen. Dvs mer en säkerhetsrisk än uppsida.
Kommentera

Foppatofflan: Rätt grön blir nog bättre när han känner dig bekväm.
Han hade ett bra inlägg att Svennis fintade höger kryss och satt den vänster istället. Blev tyvärr helt missförstådd i studion och gubbarna pratade om slagskott på puck på högkant istället, var helt absurt.
Kommentera

mr_brasco: Tyvärr ger första backpar bort matchen i andra perioden.

Vi har behövt ytterligare en center mest hela säsongen, ett MÅSTE nu.
Kommentera

Gavelo: Vi kan ändå enas om att ingen är tuffare än mig på hela hockeysnack.

Men Hinken har lite att fundera på.
Behövs det en stor stark elak jävla defensiv back? Ja säger Gäsp!
Behövs det en duktig center? Ja säger Gäsp!
Behövs det en skicklig högerskjutande forward/center? Ja säger Gäsp!
Behöver verkligen MoDo tre nya spelare? Ja säger Gäsp!
Kommentera

Gavelo: du är minst lika gnällig på domarna! Sedan att du är hotfull i dina inlägg gör det ju inte bättre. Du är ganska töntig vettu... du känner dig macho då? Lessna på dig. Sitter du å trycker anabola eller eftersom du måste vara så macho mot folk på internet?
Kommentera

Statler: Precis, det är ju i dessa matcher som OP skall gasa som fan, smälla på, jobba hårdast av alla och vara en pain in the ass, likaså Olsson och Mannberg och Sylwander och Max, men idag är det bara mellanmjölk.

Jag är sjukt besviken på signalerna OP sänder, han gör öht ingenting för att bidra idag, han jobbar inte ens hårt, han glider runt och ser less ut.
Kommentera

Saleva:

Japp du har rätt, såg texten nu efter matchen som rullade på skyltarna. Stolta bikare ska det vara.
Kommentera

19MoDo21: vad tycker ni om Forsberg som expertkommentator? Tycker han är riktigt kass…slänger bara iväg en massa oengagerade floskler.
Kommentera

Smurfen: En lång skogspromenad?
Kommentera

wolper: Nej jag är inte töntig, jag är en fullvuxen Karl som har enormt mycket erfarenhet, om du kallar det för macho så okej, då är jag en stolt macho man!
Du däremot skriver som en barnrumpa, 90% av dina inlägg saknar substans och är endast skrivna i affekt, som ungdomar tenderar att göra, det gnälls så in i helvete på domaren från ditt håll så självaste JFK får konkurrens, dock brukar JFK ändå kunna vara ganska nyanserad i sitt gnäll medans du gnäller för gnällandets skull, tex som att gnälla på domaren för att dom inte tar ut Björklund för smällen med Karlsson, det är ju bara idiotiskt att tycka att Bik skall straffas för det, varenda kotte som inte tittar genom ett cyklop ögat såg att det inte var någon utvisning.
Kommentera

Gavelo:

I en sån här match och i ett slutspel är OP och Sylle livsviktiga men vart var de? Idag klär de av oss totalt med sitt 🐽-spel och ska vi ens överleva en kvart är det här en läxa vi får lära oss. Säsongens tyngsta förlust och jag är otroligt besviken 😞
Kommentera

Smurfen: Då unnar du dig något gott och alkoholfritt som en kall trocadero kanske. :)
Kommentera

Tyler Durden: Någonstans känns det som en ynnest att Västerås matchen blev flyttad, rätt övertygad om att sviten av att ej förlora två matcher i rad hade rykt annars. Nåväl nya tag, truppen 21-22 kan bättre, mkt bättre!
Kommentera

Gavelo: jag förväntar mig inte att du ersätter Oscar P, är det nån annan som förväntar sig det?
Kommentera

Vi förlorade.
Det är ok.

Vi knäcker dom på onsdag. Allt lugnt

Ingen härinne är bättre än någon annan.
Glöm aldrig det!!
Kommentera

MorganaLefaey: jo MoDoär ett ryande lag! Här händer det grejer,not...
Kommentera

19MoDo21: Laget har svårt att prestera två bra matcher i rad, varför vet bara gudarna, och det pratas om att svårt att tända till mot bottenlag, men mot Karlskoga…..
Kommentera

Tyler Durden: Viktigt med seger på onsdag. Vill inte tappa topp 2-placering.
Kommentera

Gäsp: Vad skall jag som nykterist ta då ??
Kommentera

19MoDo21: Idag hade vi inte mycket att sätta emot. Bik tunga på hemmaplan. Tur att vi får chansen till revansch direkt.
Kommentera

19MoDo21: ja en bra period sedan skiter modo på sig tyvärr
Kommentera

Smurfen: Ta en grogg grabbar o lugna nerverna. ;)
Kommentera

Oscar Pettersson gör ett fantastiskt jobb idag, verkligen 0 vilja.

Sitter han inte på läktaren nästa match så blir jag förväntad.
Kommentera

jonsson: körde man med ohlsson o sylwander samtidigt i 6 mot 5. Och såg man också OP vid målet.
Det toppas rejält.
Kommentera

jonsson: En riktig jävla pissfredag om du frågar mig 🥴
Kommentera

Gavelo: du är bra töntig du som alltid skall vara så macho mot andra. Ja för att han alltid är så dryg. Alltid spela machoman
Kommentera

wolper: Nu är det hög nivå här inne !!! NOT
Kommentera

J F K: nu är det centerbrist på riktigt.
Kommentera

Gavelo:

Inte många skott som går dit dom ska
Kommentera

wolper: Men nu får du ta och kamma dig!!
Det är definitivt ingen utvisning, Björklund är puckförare och Karlsson åker in i Björklund, det tar oturligt men det är varken fult eller ens nära en utvisning.

Däremot skall väl domaren blåsa omedelbart, men det är nog för mycket begärt.
Kommentera

bar mofftak: Borde man inte ansvara över sina armbågar lika mycket som man ansvarar över sin klubba?
Kommentera

wolper: första rätta dömningen! En icing!!🥳🥳

Bik måste ju åka för filmning! De har ju blivit än äckligare än förut...
Kommentera

bar mofftak: Kan jag hålla med om, men att som domare inte blåsa vid huvudskada är skandalöst värdelöst.
Kommentera

jonsson: Jag har svårt att se att det där ska vara utvisning... Jäkligt oturligt.
Kommentera

KRB: Näsén med klubb och puck är vad Olof Mellberg vad med en fotboll, stel!
Kommentera

jonsson: Fy fan för bik, tjuvnyp hela tiden och sen förstärka i varenda situation.
Kommentera

wolper: fyfan vad dåliga domarna är i ha!

De blåser inte vid huvudskada?
Kommentera

jonsson: Hur fan kan man som domare inte blåsa vid huvudskada? Tjänstefel
Kommentera

« · 2282529 · »