1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507049 inlägg · 4104 ämnen

Krisen I Modo

« · 361065 Till forumet

Sv: Krisen I Modo
tjobba:

Förklara gärna din tankegång.
Kommentera

tjobba:

Ja jag påstår inte att det ser ljust ut men man måste va bra mycket dummare om man lägger sig och dör efter omgång 33 med 1p upp till slutspelsplats. Eller?
Kommentera

YaQoP: man måste va bra dum om man inte fattar att modo inte klarar slutspel....
Kommentera

tjobba, salle

Fattar nog va ni menar men jag hittar fortfarande ingenstans i den artikeln där Wernblom påstår att det inte blir slutspel
Kommentera

Martin S: mitt tips är :

9.Malmö
10.Luleå
11.Modo
12.Leksand
Kommentera

ante24: Oavsett om MODO spelar i Elitserien eller Allsvenskan(vill inte ta det ordet i min mun ens) så är jag HELT övertygad om att proffsen kommer att välja MODO vid en eventuell strejk. Det finns som tur är fortfarande spelare som har något som heter klubbkänsla.

Nu tror jag i och för sig att MODO klarar upp detta och slipper ett kval. Mitt tips är att Leksand och MIF spelar kval om några månader.

Om Hedman fortsätter detta spel så kanske han hinner slå sig in som en kandidat till årets rookie titlen....
Kommentera

ante24: hehehe..precis, Peter Foppa Forsberg i Gärdehov, kanske något för Sundsvall Fans att hoppas på? Foppa pissar i kattlådan?;)
Kommentera

tjobba: ÅTERIGEN... Se tråden nedan "- Vi är fan inget topplag"
Kommentera

tjobba: Vad händer i så fall om ni trillar ur Elitserien, vad händer med alla hemvändande proffs nästa säsong under strejken? Inte vill väl dom möta S-vall, boden, piteå, vallentuna...
Kommentera

YaQoP: hörde förut idag att en kompis läst i en tidning där MR Werner Himself utalade sig: "Vi får svettas rejält för att vara ett slutspelslag i år"
Kommentera

YaQoP: Se tråden nedan "- Vi är fan inget topplag"
Kommentera

tjobba:
När sa han att vi inte är ett playoff lag?
Kommentera

TRÅDPOLISER HITÅT!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Krisen I Modo
Stackars Modo Hockey, ni har verkligen kris just nu, ska ni trilla ner i kvalserie skiten? För fan, då werner själv säger att ni inte är ett slutspelslag..

Verkar inte vara nån vidare man för er, Pirro....

Lycka Till...
Kommentera

« · 361065