1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 525546 inlägg · 4121 ämnen

Kung Svartvadet

Sv: Kung Svartvadet
{7780}: Nyström är ju en tomte. Det är väl mer eller mindre officiellt att Johansson inte får gå till en SHL klubb.
Det är väl 80% klart att han lär dra till Ryssland.
Och skulle Modo vinna två raka nu kommer säker Nyström hylla Svarten och Foppa...

För att vara realist, det är långt ifrån optimalt att återigen byta sportchef. Men Svarten har misslyckats kapitalt. Tyvärr.
Om han nu får kicken så tycker jag värvningen vi ska göra, eller försöka göra är självklar. Nubben.
Förutsatt han vill vara i en krisklubb. Kan hända han är less på vara räddare i nöden.
Men han har ju visat att han är duktig på bygga lag med knappa medel.

Monno: Får hoppas på att Karlskrona blir vår räddningsplanka nästa år.

Monno:
Ganska typisk att Nyström inte har den kollen....dock anser jag att han har rätt ang Foppa. Bör nog kliva av

Monno: Äh, det enda Nubben gör är ju att låna av Svartvadet ;)

Eftersom ordet ödmjukhet verka inte finnas i denna förening så slog mig en tanke nyss : undra om Svarten tror på slutspel fortfarande ?

Smurfen: Alltså, jag tycker det är rätt kul att ni får våndas som vi Timråiter fått och fortfarande får. Men att ni tappar det här känns rätt avlägset. Fortsätter ni dominera spelmässigt som ni gjort så kan inte knäckehäxan vinna 2 till, bo i egna zonen och snubbla in en puck ibland kan ju bara inte hålla över 7 matcher.

Jåkkinen: Men snälla du, jinxa inte. Får vi Tikare som håller på oss också är vi helt förlorade....

Supertrött: Njae, bara ett inlägg från ofärgade ögon. Gör inte mig nått om ni åker ur, hellre derby mot Modo än mot Sundsvall. Helst med båda lagen i SHL dock.

« · 1738853