zigge:
Grattis till 3 sköna poäng, jag missat matchen pga jobb, varje gång jag gjort det har Leksand förlorat. ;)
Jaha, match ikväll då, hur mycket istid får "krillen"? Kan han uträtta nåt, mot wiki-motståndaren LIF?
Tror Johanna får börja lyssna på svaren, om hon ska fortsätta intervjua, inte ställa frågan hon nyss fick svar på...
Berka: Leksand gör det ju kanon efter sina förutsättningar. Vi själva har inte heller lyckats dyrka upp deras igelkottsförsvar och är nog den enda gången jag sett vår coach verkligen tappa fokus.
Kul? Inte direkt.
Effektivt? Tabellen ljuger inte.
Berka:Vågar man tro att Modo börjar spela redan i första perioden imorgon? Eller kommer det se likadant ut
Redigerad kommentar
J F K: Vart är alla spelare. Vi kommer in med pucken i zonen, men backarna står kvar och beundrar utsikten i egen zon.
Jag blir förbannad. Det är som om att man inte vill vinna matchen.
Ritola måste ju ha dribbeltourettes dessutom.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Monno: Håller med om domarna. Slår av icing trots att de lyfter den i en hög båge över hela planen och ingen hinner nå den.
Nu fick Lööv revanschera sig. Ett mål kvar och mersmak.
Monno: Ja, det högg till rejält där i knät, rena rama slägghammarslaget.
Vi har startat ganska bra, men fortfarande så ger vi oceaner av is till motståndarana när de får kontroll på pucken.
Redigerad kommentar
Patrik Källstr:
Vi hade nog behövt ett mål i den här perioden. Nu har vi ändå jobbat in oss i matchen och Leksand kör med frihjul. Vi har nog chansen till ett oavgjort resultat och sen kanske vi snor extrapoängen.