Sawchuk:
Kul att det går bra när du är borta, och så fort du kommer tillbaka börjar det gå åt helvete :)
4 jävla skitmål på en och samma period. Bara studsar och ostrukturerat spel som lett fram till alla.
Sawchuk: Just nu skulle jag skämmas om jag vart tvungen att visa offentligt att jag är modoit, jag är helt stum, hur kan 2 lag vara så fruktansvärt dåliga?
jag fattar ingenting
Sawchuk:
Tellan verkar osäker för första gången på flera matcher. Vad händer, skärpning för fan hela laget!
Sawchuk:
Att släppa förbi tre killar direkt på tek är ju minst sagt bedrövligt.
Sawchuk:
Andra gången ikväll som Tellan nickar puckjäveln!
yngwie: Denna period måste gå in i historien som en av dom 5 sämsta perioder som spelats, ingen i modo får godkänt, inte ett enda pass har blivit bra.
Berka:
Känns som att ingen är särskilt het ikväll undantaget Hedman kanske som visar lite vilja, men som sagt så ser Linköping minst lika blek ut.
Snart åker en Modokille ut och då får vi kanske bekänna färg. Förvånad att man ser så ofokuserade ut i en så viktig match som detta ändå är.
Berka:
Håller bara i pucken och spelar runt, inget händer.
Sawchuk: Banne mig, jag har aldrig skådat ett sämre PP
inte ens timrå är lika dåliga i pp, alltså samuelsson för fan agera, in med några som är heta, dick och schremp har ju spelat med 0 marginaler
yngwie:
Näe, ingen semester, ser allt men har inte haft tillgång till dator bara :)
Sawchuk:
Haha, vi lurar Linköping att vi är skitkassa sen blixtrar vi till. Vi har fått ledningen till skänks, hoppas vi förvaltar det väl.
yngwie:sämsta pp ever å så gör vi mål
jag tackar å bockar för det
Berka:
1-1 där.
Fan vad avslaget det känns. Vi får nog sprattla lite mer än så här om vi ska ta tre färska poäng ikväll.
Som tur är känns ju inte Linköping särskilt heta heller.
Nytt försök i PP
Kom igen nu modo, dutta inte, stänk in 2:an
Anton har börjat riktigt bra...
jaha å där gör han mål oxå =)=)
Det var de sämsta försök till PP jag sett, skämmes tamefan!
spud:
Jaja, nu släpper vi det vi inte kan påverka och jobbar in en vinst mot en annan del av Köping! :)
Pettan: Den mer relevanta frågan är väl vad du lider av?
Vad lever du i för miljö där alla presterar och agerar likadant? Människor är olika, uppfattar saker olika. Och precis som spelarkvalitén i ES så skiljer sig kvaliteen på domarna, klarar man inte av det utan att gå bananas ska man nog ägna sig åt dart eller nåt annat där det inte är så mycket bedömningsfrågor.
Massa trams om domarna, redan innan matchen börjat. Ny lägsta nivå?
Vissa domare är bättre än andra, vissa domare har dåliga dagar vissa domare har sämre spelsinne än andra osv..
Men alla gör nog allt de kan för att göra sin bästa match.
Att vuxna människor sitter innan match och målar fan på väggen är ju bara tramsigt. På en hel säsong kommer vi få domslut med och mot oss i en jämn fördelning.
Det som påverkar vår tabellposition är det spel vi presterar, inte vilken domare som dömer.
4th Line | 25. Hedman, Anton | 62. Hari, Janos | 35. Westin, John | |||
---|---|---|---|---|---|---|
3rd Line | 17. Madsen, Morten | 19. Schremp, Rob | 26. Forsberg, Kristian | |||
6. Byström, Ludvig | 53. Bohman, Marcus | |||||
2nd Line | 31. Axelsson, Dick | 18. Ritola, Mattias | 13. Andersson, Fredric | |||
3. Lehtivuori, Joonas | 22. Pöck, Thomas | |||||
1st Line | 10. Skröder, Per-Åge | 24. Sundström, Niklas | 44. Danielsson, Nicklas | |||
51. Ahnelöv, Jonas | 55. Tollefsen, Ole Kristian | |||||
Goalies | 32. Tellqvist, Mikael 30. Ullmark, Linus |
Salle:Ujujuj, ska detta gå vägen? Grabbarna har ju redan gjort mer än jag kunnat drömma om detta år. MEN om LHC besegras, är de ju hyfsat "avsågade" redan nu? Kan bara hoppas...
Skön tweet: DoktorHockey Jag skänker 100 kr till barncancerfonden för varje tackling som @OKT55 sätter på Jämtin ikväll. Vilka hakar på?
JAG!!
NikkiNine:
Helt otroligt hur det kan se så tafatt och lojt ut helt plötsligt. Vi ska vara ruskigt glada att det står oavgjort. Powerplay är så dåligt att jag skäms. Ritolas och Tollefsens agerande vid 2-2-målet är rena juniormisstag.
Mitt enda hopp idag är att Linköping om möjligt är ännu sämre. De ser verkliga helt värdelösa ut.