1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511389 inlägg · 4110 ämnen

LÖVEN - MODO 080822

« · 1057273 Till forumet

Sv: LÖVEN - MODO 080822

Undra vad som hänt med våra målvakter? Intressant målvaktspar i alla fall.

10. SKRÖDER, Per-åge24. SUNDSTRÖM, Niklas36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats

4th Line3. TIMANDER, Mattias41. HEDMAN, Victor 

16. FORSBERG, Tobias20. STEEN, Oscar9. WERNBLOM, Magnus 
 3rd Line5. JONSSON, Hans18. HÅLLBERG, Per 

39. SVARTVADET, Per79. WARG, Fredrik11. ENSTRÖM, Thomas 
 2nd Line7. PERSSON, Eric4. KURVINEN, Mikko 

13. TUOKKO, Marco29. MOLINDER, Andreas81. SNELLMAN, Ville 
 1st Line2. WESTIN, Jens35. HEDIN, Pierre 

Goalkeepers30. BYSTRÖM, Andreas 
  1. SVEDBERG, Niklas

Kommentera

shinzawai: Egentligen är väl inte 1h ensammen i bil *2 speciellt jobbigt utan är nog att man skall sitta och se en hockeymatch ensammen också. Det blir en hel del tid och pengar för att göra något som säkert inte motsvarar glädjen i att gå ut eller göra något med någon polare.
Kommentera

MorganaLefaey: Näää, men ändå.. ;) Jag skulle dock inte bangat på 200 pix + resa till Umeå för en träningsmatch, ska vara om jag skulle tvingas köra ensam då.
Kommentera

shinzawai: Då hoppas jag verkligen att det inte var en träningsmatch för då skulle jag faktiskt börja bli orolig. :)
Kommentera

MorganaLefaey: PFff. En annan har ju åkt 82 mil enkel väg för en enskild MODO-match. ;)
Kommentera

Poffa: Hahahah. Det är väl så. Men nu har jag ju fått tillbaka lite känsla igen, men du skall nog se att den försvinner när matcherna blir tv-sända.
Kommentera

MorganaLefaey: Med tanke på att du inte ens masade dig till Swedbank och såg fjolårets hemmamatcher, trots att du hade seriekort på världens bästa sittplatssektion, så var det väl ingen högoddsare. ;-)
Kommentera

shinzawai: Problemet är väl att det är 200 pix plus då 22mil resa. För en halvdan underhållning på en fredagskväll. Nej det känns tyvärr inte intressant längre.
Kommentera

MorganaLefaey: Sist Modo spelade i Umeå och jag var där (guldsäsongen?) räckte det med en femtiolapp i dörren iaf.

Vad fan, 200 pix är det väl värt, jag skulle inte tvekat.. ;)
Kommentera

LÖVEN - MODO 080822
Hade planer på att åka upp till Umeå och se den här matchen. Ja i alla fall ända tills jag såg att de tog 200 kronor för en sittplats för fredagsmatcherna. Kan man inte köpa bara för en match och hur mycket festival kan det egentligen bli när det kostar så mycket för att se en försäsongsmatch? Man får nog köra med den liveradio som de kör för att försöka skaffa sig en bild av hur de nya spelarna är i stället.
Kommentera

« · 1057273