Frisco:
Ja, något är fel. Jag trodde det skulle stå 2-0 till GroKo vid det här laget.
Hawerchuk:
När det väl fungerar så fungerar det bättre med SR, men det har varit en del fadäser nu på slutet.
Frisco:
Man kan alltid hoppas. Jag ser det som en tidsfråga, med tanke på hur stabilt han spelat hittills i år (om man bortser från matchen hemma mot HV då).
Frisco:
Det fina i kråksången är ju att det finns sju andra backar som kan fylla hans skor. Hasse och Viklund som första PP-backpar och Damgaard Sicak som andra. Så hoppas jag det ser ut i kväll.
Paddan:
Ja, i kväll hoppas Jag Hasse låter sin slägga tala. Han skjuter oerhört bra, då han väl skjuter.
Frisco:
Green får fortsatt förtroende, denna gång i tredjekedjan med utropstecknet Hellström och en slumrande målskytt i Tuominen. Detta trots att han är MODO:s klart sämste forward genom alla tider, enligt vissa.
Kan vi hoppas på att Enström nu får stå åt sidan som topprankad PP-back?
Salle:
Green kan ju ersätta Micke P vilken dag som helst. Eller vänta, Micke P är ju så j-a bra eller nåt.
Gusse:
Jag håller med AM här, jag.
In med Dahlberg på den positionen. Pavli och Parda kan ensamma hålla i pucken och sköta backcheckingen och på så sätt låta Dahlberg helt koncentrera sig på att tackla skiten ur motståndarna. Och när de två gentlemännen lyckats ta in pucken i zon, ja då skickar man in Dahlberg på mål.