Salle: Första periodens fem mot tre. Och sätt, inte sett. Annars har du inte så mycket fel.
Våga skjuta, tufft att göra mål!!!
6 ord som nån, i MoDo-ledningen, borde spraya INNE i omklädningsrummet. Och med alla 3 utropstecknen...
För att komma ut till en 3:e period i underläge och bara skjuta 3 skott, varav åtminstone ett var i slutminutens 6-5, är PATETISKT
Likadant i andra periodens 5mot3. Under 1.15(?) så hinner man avlossa ETT skott.
Fast det är nog beyond patetiskt...
Sen tycker jag att 2:a kedjan är galet felkomponerad. Steen är ingen checkande forward och ser inte ens ut att vilja spela i den rollen som han fick göra idag.
Och utan assistans i detta spel så försvinner Green bort totalt.
Green var bra i den matchen när han fick spela med Toukko som gick i bräschen med fysiskt spel och även med en Salle bredvid så kunde det glimta till men idag är han bara. Så in med den blonda finnen eller Häggström bredvid Green och sett Steen eller en defensiv Forsberg mellan dom.
Berka:Ja freddan är nog rätt bakbunden det hänger definitivt inte på han att vi inte får några förstärkningar.
Har vi inga pengar får dom tamefan gå ut och låna, vad kostar det att missa slutspel eller ännu värre åka ur?
Hemkommen från arbetet har vi varit som vanligt dvs viljelösa?
Några nya skador?
Nikki: Vilken plats skulle han spela på?
Jag saknar tre forwards, en PP-back och en hel klase jävlar anamma.
Vet inte om ni zappade över till Frölunda - Färjestad nu i paus. Gjorde ni det så såg ni vad som saknas i Modo. Ja, det har förresten saknats länge i Modo. Niskala får tid att sikta och ladda och sedan smäller det. Och som det smäller. Jag tror de får ta och kolla nätet i paus, så det inte gick en maska eller två.
Herre jävlar vilket skott.
Kanske du kan leka gud och bara ändra istället för att vara en j-vel och påpeka alla fel :-)