1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506673 inlägg · 4103 ämnen

Matchtråd TIK-MoDO

« · 464820 Till forumet

Sv: Matchtråd TIK-MoDO
Vilken skillnad i PP. Timråspelarna ser verkligen till att ha smockat med kött framför våran målvakt. Vårat kött är fegkött. Det är sant det.
Kommentera

Kalle K: Ingen petar omkull Foppa. fattar inte hur ni kan påstå att domarna dömer till Foppas fördel. snarare tvärtom. han är en av de mest utvisade spelarna och det är inte alltid han har gjort något.
säg till era egna spelare at de inte ska bråka och tacklas fult eller försöka proppa honom. då åker de på en propp själv.
Kommentera

På Jämtländsk radio hade de idag värsta reportagen inför TIK-MoDo idag. Det var två programledare, varav den kvinnliga var TIKare och verkade underlig. Allt i sin ordning, mao. Roligast var att höra intervjun med DB - tråkigt för er att ni missade den! Eller, ja, det finns kanske någonstans på nätet...

Nä, nu ska jag åka och hämta Fröken Frisco.
Kommentera

Nu far vi till SA... Sköt om er så ses vi inatt när man kommit hem.
Kommentera

Kalle K: Paddan har föredrar kaffekaskar som känns långt bakom öronen, och vem gör inte det;-)
Kommentera

Kalle K: Hehe, det kan jag kanske tänkas göra ändå, om du har otur ;)
Kommentera

Paddan:

Spar pengarna paddan,,du lär behöva dom då jag tycker att du skall bjuda på öl den 30/12
Kommentera

Kalle K: Har idag fått order av en kille i trean att spela på 3-2 till MoDo, så jag antar att jag inte kan annat än att lyda. Iofs sade han också att han skulle ha en hundralapp av mig ifall jag vann pengar på det resultatet.

Hmm, jag som hade för mig att Hell tillverkas i Pilgrimstad...
Kommentera

Dream Team: jag tror det med... blir 6-2 idag;) haha
Kommentera

Kalle K: Tätt, hett och jämnt.. hemmaseger 3-2!! ;))
Kommentera

Kalle K: Hon menar nog killen som på Cafésidans bästa låtval skulle klämma till med Harpos Moviestar. Åtminstone tror jag det.
Kommentera

Kalle K: vi brukar jag kalla för modo så jag antar att du menar modo du med. alltså vi (modo) vinner med 4-1
Kommentera

ria-ra:
Håller med, tuff men ärlig och rättvis, då vinner vi nog med 4-1
:-)
Kommentera

Kalle K:
de vet du nog. ;-)
det är bara att hoppas att det inte blir dommarens match i kväll.
Kommentera

ria-ra:
tycker nog att han får ge lite extra oxå om jag skall vara ärlig..
våran lillkicka? vem syftar du på då?
;-)
Kommentera

Kalle K:
jag upplever det tvärtom jag.
tycker att han får ta lite extra innan det blåses. tror du vi får röra eran lillkicka då?
Kommentera

Lumber Jack:
Ä vi får väll inte peta på fröken forsberg utan att åka på en tia..
Kommentera

Kalle K: Det enda som kan hindra MoDo från en seger i afton är en präktig domarskandal. Så jag är orolig, då domarskandaler i samband med MoDomatcher är vanligare än sand på Gotska Sandön.
Kommentera

Kalle K:
vi laddar....
Kommentera

Matchtråd TIK-MoDO
Jag undrar vart ni tagit vägen, har ni spått i en gammal fisk att det blir torsk ikväll?
Så här lugnt har det inte varit på år och dag i er GB, ikväll smäller det...

Welcome to Hell
Kommentera

« · 464820