Dick blir jag galen på. I början av perioden kommer man två mot en, Dick med pucken. Då måste han tvunget göra någon typ av bravurfint vilket gör att han inte kan slå ett normalt pass efteråt.
Varför skall han konstra hela tiden. Han blir ju värdelös av det.
Monno: å kaulus är planens gigant, ja efter fasth då!
sen är det kul att arto vana trogen hyllar aik som periodens bästa, fast modo är 3 ggr så bra som aik i den 2:a, fast å andra sidan så har arto aldrig haft ett enda rätt så säger han att aik är bättre så vet vi alla att det är precis tvärtom vilket stämmer
yngwie: Sävlig, långsam och klen, men ett spelsinne likt susses!
Ska det vara så svårt att bara smälla på, ta bort han från spelet, åka efter och försöka stänga passningsvägarna för han då lurar han bort dig direkt.
För övrigt är det stirrigt i backspelet vilket måste bli bättre!
spud: tycker inte dom ligger bättre i positionerna, men dom åker mer skriskor utan puck vilket gör att dom är först på många slumpuckar!
Modo behöver ett mål nu
Berka:
Fast vi avslutar ju allt vid 90%. Nästan igenom - duttpass ur situationen - dutt - mitt emellan två spelare, ingen tar den etc.
Vi måste bli rejäla.
fruktansvärt irriterande att aik har sån sjuk flyt??, varenda puck studsar ju rätt för dom heeela tiden, det är så enerverande att se.
Referee(s) | Mikael Nord, Pehr Claesson | |||||
Linesmen | Anders Ahlström, Johannes Käck |
Redigerad kommentar
yngwie:
Nu är jag hemma igen. Var tvungen att bjuda Brempis på Chimay hela kvällen, han hade inte fått ut nån lön...
äh ja kommer inte på nått att skriva
miroslav hlinka.. så nu kom de nått
Redigerad kommentar
NikkiNine:Haha, spud spyr på ändå han!
Hua, OERHÖRT viktig match imöra, ffa för att det är uppehåll sen, betydl lättare träna efter en sista vinst, än motsatt.
Vi behöver nog all hjälp vi kan få, tex av Kära Mia. o Please, inga Sthlms-domare igen nurå!
Hoppas nyförvärven får en bra match, helst "minus-mannen".
Vem vinner på läktaren? Ap-buren eller farbror blå?
Salle: Vafan är inte Byström med för? Jävla idiot Uffe, Byström har ju varit en av de bättre backarna.
AVGÅ.
Salle:
Innan någon surar över att Byström inte är med så vill jag påpeka att han är sjuk.