Dragan 2k: "Samtidigt förnekar sig inte den koncernen TV4/ Canal Plus / Expressen. Vredesutbrott och attacken?"
Ja, det hade väl isf varit mer passande med en bild på Unger, följt av krigsrubriken:
"Här ställer han årets mest korkade, idiotiska och obefogade fråga"
Wayne Gresky:
Tydligt att han tar åt sig av den häxjakt som faktiskt bedrivs mot honom långa stunder.
ÖstrandsNisse:
Det kommer från ödmjukhetens okrönte kung. "Jag är betydligt mer oroad över Modos situation än Timrås".
supertr?tt: Nu tycker jag i och för sig också att det var surt att torska idag, men bara för protokollet så har laget en "man to man"-coach numera. Eller mental coach, om man så vill. Han syntes i Mackes loge idag. Heter Tobias Lundgren och är från Älandsbro/Hemsön från början. Rejält med diplom på psykologsidan och en jävla skön snubbe.
Om det gör/har gjort någon skillnad vill jag hålla öppet tills jag snackat med honom om det, he he.
Har kommit hem från en riktig skitmatch. Undrar just hur många såna här matcher man egentligen sett genom åren? Bra spel i ett antal omgångar, häng på en hyfsad placering i tabellen och mycket folk som kommit för att se ett MoDo på g! Jaja, lite ovant dock med en förlust man hade “råd” med. Upp på banan igen efter uppehållet. Vinner vi resten hemma så löser det sig.
Berka:
Tyckte varken han var bu eller bä. Svårt och kanske direkt orättvist att döma efter en match.
supertr?tt: Det positiva med kvällen är att LHC förlorade samt att man fick se Sernholt i ett gyllene korvskinn.
God natt.
supertr?tt:
Jo. Man vinner och förlorar som ett lag, så det var väl fel av mig att singla ut dem två.
Skit händer. Det är ändå bara en match.
NuMo: anledningen till att dom vinner?!
Men en (normal målvakt ) så hade väl modo iaf gjort minst 5 mål!
klart hela aik spelade bra bortaspel, men modo ägde 2 perioder och man borde gjot många fler mål, tyvärr var fasth briljant ikväll.