1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507825 inlägg · 4106 ämnen

Modo - Björklöven 170217

« · 1800387 Till forumet

Sv: Modo - Björklöven 170217
Tarasov: Såg du #77 skapade farlighet direkt :-)
Kommentera

MODO Hockey - IF Björklöven 0-0
Kommentera

Tarasov: Icke sa nicke ! Skröder får förtroendet i 1:a????
Kommentera

Tarasov:

Jo därför lite förvånande att han är den som får bänkas, tycker nog att han borde gå före t.ex Deutsch.

Dock är jag glad över att se mer från Aronsson, han var riktigt bra senaste matchen och spelade mycket på slutet när vi forcerade i tredje.

Bara våra unga spelare klarar pressen i ett derby och fullsatt arena.

Nej nu hoppas vi på en härlig fredagskväll.
Kommentera

Rytter:
Tkr Eidstedt var rätt ok ett bra tag.
Kommentera

Tarasov:

Eidstedt borta, tycker ändå han var ok senaste matcherna.

Han hade gjort sig mer förtjänt av en bänkning tidigare, lite konstigt att han bänkas när han faktiskt höjer sin nivå.
Kommentera

Robin Ztorken L:
Du är till viss del bönhörd. Karlström lirar på Wahlgrens bekostnad. Tkr det är ok, däremot borde det vara på Skröders bekostnad.....
Kommentera

Gavelo: Ja, mycket mycket viktigt med seger i afton, då behöver vi inte oroa oss för kval i negativ riktning.
Realistisk poängskörd av det återstående spelprogrammet är 9-12 poäng, därför måste just denna match inbringa tre av dem.
Topp åtta kan vi nog glömma,
Kommentera

Gavelo: Menar du löven eller Löve'n ?
Kommentera

Mydar: Löven vinner ikväll, Modo tappar sin chans att nå slutspel medans löven drar in Modo i kvalet nedåt.
Snacka om att kvällens match är "make or break it"
Kommentera

Tarasov: Slogs just ochså av tanken att det är Löven som möter oss ikväll. Fasen, jag gillar ju dem med, känns surt om Modo skickar ned dem i kval samtidigt behöver vi poängen, vilket dilemma..
Kommentera

Mydar:
Fick lära mig att man ger upp när slutsignalen har gått/när matchbollen slås in osv..... ser ingen anledning att ge upp innan dess. Med all respekt för andras eventuella försvarsmekanismer ;)
Kommentera

Tarasov: Kikade just på tabellen och ser det är 4 - 5 poäng upp till plats 7 och 8.
Det finns ett litet halmstrå fortfarande att greppa efter, (snälla ge inte upp än.)
Är det 8 matcher kvar att spela? Kan man vinna 5 av dem så tror jag vi har en chans. Annars blir det semester, kval tror jag inte på, verkar ganska långt ned.
Kommentera

Modo - Björklöven 170217
Ny match! Bra stämning på läktarna! Då kör vi!
Kommentera

« · 1800387