jämtland: Chans till friläge.. så är det Skröder.
Djurgården åker mycket skridskor nu, Modo i princip helt stillastående, trampa igång nu för bövelen!
Redigerad kommentar
Steken84:
Flanagan måste väl varit tänk som en i ryggraden av de nya "tunga" nyförvärven.
Haataja är väl mer än panikvärvning.
Steken84: Ja, med tanke på att DIF,s tunga namn står på skadelistan. Vi är ju inte heller bättre än ett mittenlag i allsvenskan, så det kanske inte är så konstigt.
Sist men inte minst, var har Svarten hittat Flanagan?
Monno:
Såg ut som att Sörensen hakade först, men onödigt av Flanegan.
J F K:
Jag kan inte se annat än att han filmar. Varför ska han få ont av ett slag på nedre delar av kroppen?
Redigerad kommentar
J F K: Var lite komiskt när Hossa själv tog pucken från en modospelare vid rödlinjen.. väl nere i zon passar han Skröder som är helt oförberedd och missar mottagningen.
Steken84:
Håller med, ser bättre ut än vanligt framåt, men bakåt är det sämre än tidigare matcher. Måste ta och tighta till lite mer bakåt.
jämtland:
Ja, men ingen kan skylla målet på Ahnelöv, det är ju det jag skriver, inte hur han spelat totalt sett. Det var ju vår forwards lama agerande som ledde till målet.
jämtland:
Nu var det ju inte Ahnelövs fel att vi släppte in målet, det var forwarden (som jag inte såg vem det var) som inte klarade att ta in pucken och försökte valla med sargen. Otroligt lamt agerande av vår forward.
Bra av Djuse!