Dawidovski: Detta hände. Och MoDo vann med 3-0... :-)
59.58 | 2 min | MODO | 34. WARGH, Tommy | ROUGH |
59.58 | 5 min | FBK | 97. LEDIN, Per | ROUGH |
59.58 | 20 min | FBK | 97. LEDIN, Per | GA-MI |
59.58 | 2 min | MODO | 34. WARGH, Tommy | ROUGH |
59.58 | 2 min | FBK | 27. KÅBERG, Emil | ROUGH |
59.38 | 2 min | FBK | 15. WALLIN, Rickard | SLASH |
Är dessa officiella eller kommer Ledins idiotfasoner att ge han nån avstängning???
Dawidovski:
Timmy var kung på planen! Han hade inte ett misstag och visade verkligen upp ett stort spel. Lugn och trygg, samtidigt som han spelade fysiskt och även visade prov på fint passningsspel. Precis så här vill jag se honom spela i varje match.
Landslags-Timmy!
Dawidovski: Kung Timander höll dock ett vakande öga över Kung Krizan.
Timander kan föresten få dela plats på tronen med Karol.
Dawidovski:
Tänk att Färjestad är så dåliga förlorare. Ligger under med 3-0 och skickar in Ledin och Kåberg för att slåss. Patetiskt är ordet, sa Bull. Hoppas de stänger av Ledin i femtielva matcher för hans pajas-vevande i slutet.
Hoppas också att Sevc blir avstängd i en tre-fyra matcher för hans armbåge på linjedomaren efter matchen. Allt för att han skulle slåss med Krizan, som var på väg att hämta priset som bäste spelare.
knaskamilla:
Vi har bestämt att om det blir match hemma på tisdag så ska du lämna din biljett till Carro och så kan du stanna hemma. När Carro sitter där, då vinner de.
Dawidovski: Är verkligen J-20 där? Var det inte 1:a kvalmatchen till slutspelet igår.
Frisco: Nu börjar det suga lite i hockeytarmen. Är det matchnerver eller sportkorven månne?
Mot templet!!!
knaskamilla: Intressant att se hur det blir med Pasi mellan Rasti och Jan. Förhoppningsvis så kan Pasi få de båda slovakerna att i varje fall någon gång vilja göra något annat än bara glida omkring på isen.
Kedjan med Nilsson, Hellström och Tussilago känns väl mer tveksam, även fast Nilsson är en av mina stora favoriter i årets trupp.
Kvällens Nalle Puh är ingen mindre än
LAHTI, Robert
och som Ior & Nasse ser vi
NILSSON, Klas & SABELSTRÖM, Peter
Martin S:
Efter matchen skrek ju Sevc något till Krizan. Krizan blängde på Sevc och viftade lite med handleden. Tydligen fick det Sevc att se rött för då försökte han slita sig lös från linjedomaren och lyckades i samma veva dra armbågen i hjälmen på det stackars pyret som försökte hålla fast honom.