1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515354 inlägg · 4114 ämnen

MODO fick Luleå

« · 62278 Till forumet

Sv: MODO fick Luleå
Rätt nöjd med min planering. Missar ju första kvarten, men den kanske går på C+, nån som vet hur C+ sänder på Fredag?
För övrigt så är det andra året som jag pluggar i Lule och andra året Modo möter Lule i kvarten, så det är kanske mitt "fel" att det blir Modo mot LHF hela tiden.
Kommentera

gizMODOs:

Hyffsad planering känns det som. Kul för dig också att det blev Luleå istället för Brynäs.
Kommentera

Poffa:

Man kan ju alltid hoppas, själv tror jag att FBK får problem i semi mot DIF, Frölunda eller HV.

Visst är jag hemma på sportlov, för att sedan åka upp till Lule igen lagomt till kvartsfinal 3.
Kommentera

gizMODOs:

Jag tror ärligt att Brynäs tvålar till FBK. Det har gått för lätt och Förjestad har ridit på sin framgångsvåg. Nu är det glömt och man är nere på noll igen. Det tillsammans med pressen från hela hockeysverige gör att de blir lite fega och då tar Brynäs hand om det.

Hemma på sportlov, förresten?
Kommentera

Rent logiskt så känns det ju som om tvåan Modo borde slå ut sjuan Luleå rätt lätt, men det trodde man ju ifjol också så jag vågar inte säga annat än att jag tror att det blir väldigt jämnt.
Men det måste ju finnas en ganska stor revanchlust i Modo som till slut kommer fälla avgörandet till Modos fördel.

Poffa:

Om Brynäs slår Färjestad så måste det ju vara en skräll i klass med Vitrysslandsmatchen. Men om ditt tips skulle gå in känns det som om vägen ligger öppen för ett SM-guld för Modo.
Kommentera

Grattis...ni fick Lule igen!
Dem slår ni väl ut som vanligt!?
Lycka till framöver, håller på er i slutspelet!
/TIK supporter
Kommentera

MODO fick Luleå
Det blev som jag hoppades. Luleå. Jag tror ärligt att MODO vinner detta ganska lätt. I övrigt tror jag detta:

Färjestad - Brynäs 2-4
MODO - Luleå 4-1
Djurgården - Frölunda 4-2
HV 71 - MIF 3-4
Kommentera

« · 62278