1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506523 inlägg · 4103 ämnen

MODO-forumet

« · 174684 Till forumet

MODO-forumet
Först och främst måste jag skriva några ord om hur skönt det var att få sno två pinnar från Färjestad i sista matchen inför juluppehållet. MYCKET SKÖNT! :)

Sedan har jag märkt att modohockey:s eget forum vaknat till liv på sistone. Men denna gång är det inte fjortisar som tycker att "den o den" spelaren är söt utan nu är det istället en massa vuxna(?) karlar som gnäller på - i första hand - Jim Brithén. Vad vill man försöka åstadkomma med detta? Mer oro i leden? Negativa skriverier hjälper ju knappast laget. Bättre då att stötta och peppa. Vi har ett fantastiskt bra hemmafacit t.ex. Det ska vi vara nöjda över. Sedan att bortaspelet kan bli bättre det vet nog alla inblandade parter mycket väl redan.

Jag förstår heller inte att en person går ut med "skvaller" om att en namngiven tränare redan i praktiken är klar för MODO. Om jag inte har alldeles fel så brukade väl samme person vara inne här och skriva förrut? Kanske gör han det fortfarande men under annat namn?

Hur som helst. Vill bara uppmana HS-skribenterna att försöka framhäva lite positiva sidor i inläggen på modoforum. Det verkar behövas extra mycket av den varan just för tillfället.
Kommentera

« · 174684