Berka: Två skott från Regehr hann vi med. det andra tog i axeln på Holmqvist. Det första vet jag inte, kanske var det bara en miss Synd, vi skulle suttit fint med ett mål där.
Skröder är nöjd med domarinsatsen.
J F K: 3:e gången som webbkomentatorn kallar kristian djoos för pär djoos ;)
svårt dedär :P
Monno: Vad blev det av allt detta?
427 utvisningar å spel 3 mot 3 ? ;) Nämen det hördes som att det var struligt å rörigt, med domslut å annat!
Jajjen: Barnrumpa, snacka hockey seriöst eller ge fan och skriv här
TACK
NuMo:
Helt otroligt. Både Sundström och Skröder blev ju mer eller mindre överfallna. Och sedan skulle de bråka med Steen för att få bort honom. Vad i helvete.
Dexter :
Domaren sade just "Vad heter den långa jäveln?"
Solklart fall av längddiskriminering! Vad ska Aftonbladet göra nu?
Dexter : Mmm. Brynäs är kända för det. Är det du som är hockeykännare?
Skröder! Vilken jävla filmning! Typiskt Modo!
Zappaholic: Precis!
Det är rätt dött härinne numera faktiskt, många som helt gått över till twitter, tråkigt !
Btw. ligger på jobb uppe i pajala och det är riktigt svårt med sändning till webbradion haha då äre illa ;)
Zappaholic: Du fattar väl för F att jag sa detta bara för att jag sett vad du gläfsat om i eran bok =)
Alla vill nog ha så mycke juniorer i sin trupp som möjligt för det är ju truppens ryggrad och framtid
Berka: Nä jag högg inte...undrade lugnt och stilla bara. Det var ju så idiotiskt så jag var tvungen att läsa texten ett par gånger extra...
För övrigt är jag uppe hur länge jag vill :-)
Zappaholic: Haha de tog 2 minuter sen högg du haha
Gå å lägg dig
Icing-Ove:
Två regler för att göra mål på Holmqvist.
1. Avsluta från längre än 1 meter ifrån mål.
2. Lägg pucken minst 40 cm. över isen.
Ingen gång har vi testat det än.
Redigerad kommentar
Gud vad glad att jag inte är brynäsare, eller iaf inte här på HS, jag har aldrig någonsin sett så många korkade å barnsliga individer som dessa, jag råkade titta in i deras bok för att se vad de tycks om kvällens match, men det var som att kliva in på dagis tamefan, att deras moderatorer orkar ha det så är ju helt otroligt.
Detta kan jag säga gäller inte alla brynäsare , det finns faktiskt ett fåtal som det går at snacka hockey med på ett vuxet och trevligt sätt