Frisco: Du fattar väl att man är lite ironisk när man skriver va? :-)
Kan inte se bliden...
Zappaholic: Roligt skrivet. Här har du förresten en ny bild till din presentation.
Vi är inne hos er och trashtalkar under match. Det gnäller ni som fan på. Ni kommer in i vår gästboken när matchen är slut. När ni har vunnit. Då vågar ni er in med spydigheter, era ryggradslösa kräk...
Att sen, som en obegåvad fjolla här skrev, det skulle vara så rysligt låg nivå på inläggen i vår gästbok må väl vara hänt. Härinne postar inga nobelpristagare direkt.
Jävla enögda cykloper, er publik är sämst i Sverige!!
Avd Trashtalk :-)
J F K: Om du hade haft någon ryggrad så tar jag för givet att du sågat Modos filmningar här inne. Orkar tyvärr inte läsa igenom alla inlägg. Men som sagt jag tar det för givet. Intressant hur lätt en 100kg kille som Skröder faller i backen. För att inte tala om Kempe. Usch och fy
I övrigt inte mycket att säga om, ni vann rättvist.
Petey21: Och uffe vägrar grina över domarna på presskonfen. Vi får väl se hur länge det räcker.
http://www.webben7.se/12130-presskonferens_efter_modo_hockey__brynas_if.aspx
Redigerad kommentar
NuMo: Jag är glad att det faktiskt dröjde till halva matchen innan det började trollas här ordentligt, trodde faktiskt ett tag att dom fått åtsägelser att ge fan å trolla på bortaplan.
Dock måste man lyfta fram peja, Brynäs08, Huge och några till som faktiskt kommer med sakliga inlägg som tillför nått i debatten, de andre ge vi åt grisa ;)
Berka:
För första gången på mycket länge kände jag mig lite sugen att kolla standarden och klimatet i Brynäs gb. Det tar nog låg tid innan jag blir sugen igen.
Jag inser dock att Brynäsarnas konskvensåtgärder att gå in och trolla här inne pga. att vi är där, närmast är att liknas vid en tonårings för tidiga utlösningar i kärleksakten, eller motsvarande ofrivilliga sädesuttömningar under natten.
Vad jag kunde se fanns det väl ca: 3-4 städade oneliners från Modoiter där inne. Inte underligt att vi fick det som vi fick här. De är överkänsliga.
Redigerad kommentar
Berka:Då har vi dubblat Timrås poängskörd.
Gött
NuMo: Jag tänkte nog fan gå och sova, ska ju jobba i morgon med .
Föresten har du sett till Gurra här nått idag, det har inte jag... kors i taket?!
Erat:Jo det verkar ha gått hett till, men håll med om att det är fan så mycke roligare när det är så än att det är avslaget å jävligt!
tack själv din framskärt ;)
Berka: Synd på alla avblåsningar, men annars en underhållande match med en massa känslor!
Ser redan fram emot nästa möte! Grattis till segern, modorövar ;)
brynäs08: Pulsen ligger på 270 haha fast man endast låg framför webbradion ;)
Grattis till 3 pinnar! Det var fasen så spännande i alla fall, härlig hockey trots mycket utvisningar.
3 jäkligt tuffa perioder!
Monno: 50 skott på mål och lika många utanför. Snedsiktet måste rättas till.
Nu tar det väl ett par dagar att operera bort brynäsklubbor ur armhålorna på modospelarna sen så kan man börja se fram emot nästa match.
Rättvist.
Monno: jaså, jaja det jämnar väl ut sig!
åh missa öppet mål är vi bra på å ;)
Och modo tar utvisning med 2 kvar, suck som vanligt! Märkligt att modo lyckas med den bedriften gång på gång?!
jobba nu modo!!
atilla: Du har sagt det nu 3 gånger, tror vi vet din ståndpunkt!
Vi är filmare och ni är domarens favoriter, okay då har vi fattat så du behöver inte skriva det igen, tänkte bara så du vet att du inte måste.
Nu ska vi se om modo kan hålla brynäs stången här sista 6.
jobba modo
Redigerad kommentar
Zappaholic: Det verkar vara hett, 2 topplag som vill vinna. kamp som det ska vara!
NuMo: Du menar att vi inte suttit i utvisningsbåset???
Det är väl inte så att Modospelarna åker omkring med silkesvantarna på?