1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506597 inlägg · 4103 ämnen

MODO Hockey - Brynäs IF 2010-11-02

1300537 · » Till forumet

Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 2010-11-02
Kul att Dahlberg fick komma in och visa stabilitet. Att han startar mot TIK ser jag som självklart.
Vem hade trott att Hedman skulle vara så snabbt inne i tempot? Vem hade trott att vi i honom fick en spelare som dessutom klarar av att hålla i puck, driva med puck och dessutom finta bort en och annan. Stort.
Dimi jobbar som vanligt men får ut väldigt lite, han tar lite konstiga beslut emellanåt som förvirrar hans medspelare, han får ut lika mkt som Häggström får, till 10x lönen.

Jag tycker det är läge för Skröder att stå över någon match och köra rehab mot ryggen. Vi har full trupp, Skröder får inte ut något på isen. Låt han vila och mölighet att bygga upp din rygg, en frisk Skröder är bra att ha i vår.
Kommentera

Poffa:

En sak jag inte begriper är varför man lät Svartvadet vara spelfördelare i andra PP-uppställningen istället för Ritchie. Eller tog han den rollen själv?
Kommentera

Gidde: Att Skröder inte är sig själv i spelet fem mot fem håller jag med om, men han är en skarprättare. Slipper han vara den som står framför mål och tar stryk så kan han istället få en fri roll där han kan komma till skottlägen i slottet.

Och lossnar målskyttet i PP kanske det lossnar i det övriga spelet också.

Kommentera

Paddan: Det var hållbergs otroligt korkade byte efter 35 sek. som lade grunden till 1:an, 2:an är fruktansvärt dåligt av hållberg att släppa magnus efter skottet så han ostört fick slå in sin egen retur.

Cook vet jag inte vart man ska sätta idag, han gör inte bort sig iaf. och så gör han mål vilket är ytterst trevligt.
skröder måsta vara skadad för aldrig har jag sett han så sur å så dålig, kasta klubber i spelargången å hade sig.

Dimitrakos... ÄNTLIGEN, han slet,han åkte,han var med i spelet, han sköt mycket, han gjorde en klasstraff och höll på att göra en till.