1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05

« · 1286092 · » Till forumet

Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
NuMo: Så fick Blomman gjort mål också, skönt och viktigt.
Kommentera

Rosén var ju snabb som en ormkoppsöga. Var värd att göra målet till att börja med.
Kommentera

milton: Kunde inte sagt det bättre själv. ;o)
Kommentera

NuMo: Att Skröder inte gjort något mål i en match vi leder med 4-0 är nog ovanligt. I vanliga fall har han väl gjort tre av målen.
Kommentera

NuMo:
Ha,ha,ha...........
Kommentera

Har man nu kameravinkel jäms med ribban? Jo, tydligen.
Kommentera

ser bra ut de här ^^

Redigerad kommentar

Kommentera

NuMo: I en fas då motståndarna har pucken under kontroll och är inne i en kontrollerad förflyttning - ja, definitivt. I en fas då pucken precis erövrats av motståndarna i deras defensiva zon - inte särskilt mycket.

Den rutinen är något som måste få tid för att växa fram, särskilt när vi ligger på slutspelsplats utan att allting stämmer för oss.

Redigerad kommentar

Kommentera

NuMo:

För övrigt så har Skröder blött krut i bössan. En Skröder anno 08/09 hade gjort hattrick vid det här laget.

Redigerad kommentar

Kommentera

Björn W: Inte är jag bitter inte. Jag inser inte värdet av toktacklignar på dessa breda banor. En tackling innebär oftat att spelaren som tacklar hamnar fel i sin position vilket är negativt för det egna laget.
Kommentera

Berka:

Heja Byron! Tycker att han har sett riktigt pigg ut under hela matchen, även innan målet. Han kan vara den mest skridskostarka spelaren i laget.

Dimitrakos ser ut att försöka något hårdare än tidigare, även om han drällde en hel del inledningsvis.

Robert Rosén fortsätter att övertyga. Han kan nog mycket väl bli säsongens flipp.

Även Tollefsen börjar se bättre ut, men annars är det ett litet frågetecken på backsidan. Cook, Westin och Bonsaksen känns inte som en stabil trio. Vi får hoppas på ett starkt nyförvärv.
Kommentera

Björn W: Na, förutom målen så är det väl ingen höjdarmatch. Frölunda bjuder inte direkt upp till dans.
Kommentera

NuMo: Buttermule - jag kan svära på att de fått in minst en var. :)
Kommentera

Björn W: det är lite så nu oxå, ibland höjer han rösten, men överlag är det lite som att lyssna på en gripande dokumentär hur det ser ut när falu rödfärg torkar
Kommentera

Björn W: Antalet tacklingar går nog knappt att räkna än.
Kommentera

Berka: Det är ju det som är grejen. Ganska mkt fart för att vara en vardagslunksmatch. Femstjärniga mål, delikatessräddningar av Tarkki och intresse för fysiskt spel från Tollefsen och Hedman.

De minuter jag lyssnade på webbradion så lät det som att kommentatorn satt och tänkte på sin kommande inkomstdeklaration för 2010 eller något.
Kommentera

NuMo: Kvällens högsta önskan är att jag kan få se detta mål någonstans ikväll på tv eller webb.

Hur ser det annars ut, webbkomentatorn är inte direkt lyrisk utan det verkar vara en ganska avslagen tillställning?!
Kommentera

NuMo: Den var det banne mig krut i!
Kommentera

Berka: Hahaha! Där satt den efter lite Hawaii-hockey. Rackt opp i krysset, där Kung Cannabis inte satt.
Kommentera

Nikki Nine: webbradio för berka
Kommentera

Å dif har gjort 3-2 mot jyckarna =)
Kommentera

Berka: Att inte nätet gick sönder där!
Kommentera

Byrons första=)
Kommentera

Björn W: Hahaha humor humor HUMOR haha klockrent
Kommentera

NuMo: Rembrandt av Tarkki ikväll? Känslan är snarare Abraham van Beyeren.

Plockmat.
Kommentera

Björn W: jag älskar tele2 ännumera nu, jag ringde för att gnälla om mitt mobila internet som heller inte funkar, satt i telekö i 35 minuter för att få reda på när jag äntligen kom fram att dom inte kunde hjälpa mig så mycket för nästan alla avdelningar hade gått hem för dom slutade arbetsdagen kl 8...

Suck..
Kommentera

Björn W: Stora fördömda ljudstörningar. Någon annan som har det?

Man hade kunnat önska sig lite bättre effektivitet av Modo. Rätt vare är så är Frölunda ikapp. Det räcker med den Rembrant av Tarrki igen.
Kommentera

Björn W: Joel "Trasdockan"
Kommentera

TKO bekantar sig med smilfinken Joel "Yxmördarn'" Lundqvist och får med sig fjanten i boxen. Jag gilla!
Kommentera

Björn W: HAHAHA en sån tröja skulle jag köpa direkt
Kommentera

Gustafsson: synd att han inte kan göra mål, men det kanske kommer!!
Kommentera

MorganaLefaey: nä men någon av dom kanske läser det sen :)
Kommentera

Förslag till inofficiell bisterfinnen-t-shirt:

"Jag såg Kristian Forsberg göra mål."

Strictly limited edition, såklart.
Kommentera

Berka: Kfopp har bra fart under skridskorna.
Kommentera

lu93rowa: Med tanke på hur många av oss som är på plats i hallen så ger det nog inte så mycket att du går in här och skriver om vad du tycker om sångerna.
Kommentera

Björn W: Ha, nu har jag kopplat upp mig på grannens trådlösa så nu kan jag följa skiten via webben iaf.
Kommentera

och hata hata hata göteborg haha moget :)
Kommentera

Robert Rosén måste ha hittat Tore Ökvists beryktade gamla virknålsklubba. Lite grann som Kanon-Keens gamla dojor.
Kommentera

NuMo: Satan vad kyligt av Rosen!
Kommentera

Björn W: Rosén igen.

Susse slagskott i Ribban. Det har jag inte sett sen -95.
Kommentera

Berka: Det är ju snart jul - 120 kr räcker nästan till ett paket för att fräscha upp granen.
Kommentera

Berka: Backparen ser åtminstone mer balanserade ut. Kanske skulle man dock byta plats på Bonsaksen och Westin, Westin-Josefsson blir lite väl skakigt bakåt ibland samtidigt som Alexander har imponerat.
Kommentera

MorganaLefaey: nej, jag får ringa och säga till i morgon så ska jag tydligen få 120 kr i ersättning.

Vad fan ska jag med 120 kr till när det är en match jag vill se, hade jag vetat detta då hade jag väl satt mig i bilen å fart upp till övik!!!

suck å dubbeljävlar
Kommentera

Tacka vet jag Canal Digital: dom bjuder på all hockey fram till Februari då det nya kanalkonceptet är färdigt.

Kan se alla matcher med mitt vanliga abbonemang även extra4
Kommentera

Berka: Men då kommer ju frågan om ni betalar för alla canal+ extra kanaler för så länge 1 av 4 inte fungerar så bör det väl va sänkt pris.

Du får gå in på www.canalplus.se och köpa matchen den vägen istället.
Kommentera

NuMo: Nu ska ni få höra, jag har precis pratat med tele2 som för övrigt var neringda med elaka mäniskor.
Det är så att tele2 har inte fått rätt bildformat av canal+ så man kan inte sända bild på canal+extra4 och det har man inte kunnat gjort sen serien startade..................................................................

HUR I HELLVETE KAN DET TA ÖVER 3 VECKOR ATT SKICKA RÄTT FORMAT TILL DE BOLAG SOM VILL KÖPA TJÄNSTEN, OCH ATT TELE2 INTE DÅ FIXAR TILL DETTA OMGÅENDE??????????

SATANS JÄVLA IDIOTER, BRINN I HELLVETET OCH DÖ UTAV ACKNE ERA JÄVLAR.

så ursäkta mitt språk!
Kommentera

MorganaLefaey: 14-4 i skott totalt och 9-3 om man räknar skott på mål. Verkar som VF inte skapat speciellt mycket med tanke på att de haft 2 PP också.
Kommentera

MorganaLefaey: Nicklas Danielsson har fått för sig att han är Gretzky idag. Vilka passningar!
Kommentera

Björn W: Verkar i alla fall som skröder är på missa mål humör. Samt att modo är klart bättre.
Kommentera

Björn W: Skröder komemr att göra tre mål ikväll. Det gäller bara att han får ordning på "griller" och klubba. Allt är osynkroniserat just nu.
Kommentera

« · 1286092 · »