SNÄLLA MODOLEDNINGEN HOPPAS NI LÄSER DETTA!!! HUR I HELLVE_E KUNDE NI VÄRVA M.M?? HAN HADE KANSKE VÄRLDENS SÄMSTA RÄDDNINGSPROCENT I TIDIGARE KLUBBAR, HAN PLATSADE INTE I SLOVENSKA LIGAN, HAN ÄR VÄRDELÖS ENLIGT HANS TIDIGARE FANS+ ATT HAN NU HAR 0-8 EFTER MINDRE ÄN 2 MATCHER I MODOTRÖJAN!!!!
In med zacke och gå ner på 3 kjedjor. Warg.molinder,foppa mm håller inte måttet!
SKÅL
Wayne Gresky: Efter att bara ha sett den första perioden så kan man inte annat än grina. Först för att man verkligen är förtjänt av att göra det första målet efter alla chanser man skapar i början och sedan för hur vimsigt försvaret såg ut på slutet och hur 0-2 fick gå till.
Får hoppas det fortsätter med det fartfyllda spel som det var i första och att modo faktiskt klarar av att plocka ikapp en gång istället för att falla ihop. Då får man se resterande perioder efter att man jobbat klart.
Icing-Ove: Men svarta bananer.... Stressat som en dåre för att hinna hem till hockey´n, åsså spillde jag upp en whiskey zappade efter rätt kanal, och upptäckte att matchen börjar 18:30 !!!
SUCK
Berka: Tycker inte Zacke skall stå i denna match. Om man värvar en ny målis så måste man ge honom chansen i en match där laget i alla fall försöker. Om man inte gör det så är det helt enkelt bara ett bevis på att man fick råhybris och värvade förste sämsta utan att scoutat.
Är fortfarande konfunderad över att man inte lyckats finna någon back under hela säsongen. Men det kanske är viktigare med en målvakt som inte kommer stå något.
Ja, när jag skulle kritisera Ecke insåg jag att det nästan bara är svordommar som ploppar upp i mitt huvud, någonting som jag försöker att undvika i debattinlägg. Då är det riktigt illa.