1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507750 inlägg · 4105 ämnen

MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16

« · 1271093 Till forumet

Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
Poffa: Ska bli intressant att följa kvällens match. Inte på plats men tydligen sänder bla www.kuriren.nu liverapportering. Tycker att MoDo har ett spännande lag den här säsongen. Ni har värvat många spännande spelare från allsvenskan.Och att ni har fått Byron och Tarkki gör det ju inte mindre intressant. När det gäller Luleå ska det bli intressant hur Rönnqvist hockeyfilosofi fungerar. Blir det flipp eller flopp? Det får tiden utvisa.
Kommentera

AM: Så har man seriekortet med sig går man alltså gratis, så fruktansvärt trevligt.
Kommentera

Paddan: 50 Kr för ståplats eller 100 kr för sittplats, gratis för dom med årskort.
Kommentera

Såg ingen annons i dagens Allehanda, eller jag kanske lyckades bläddra förbi den. Hur mycket kostar inträdet till matchen mot Luleå? Tänkte ta med mig yngre brorsdottern ikväll och vill veta hur mycket jag måste betala i inträde för henne.

Kommentera

Rytter: Ifall du skänker någon överbliven gammal sportpryl så är det iaf gratis. :-)
Kommentera

Funderade på att åka och se matchen ikväll. Hur funkar det kring träningsmatcher, behöver man boka biljett eller kan man köpa i Arenan? Vad kostar biljetten?

Hittade inte någon info på modos hemsida angående detta.
Kommentera

Nikki Nine: Skröder var på City Minigolf och spelade idag.Hans två grabbar såg exakt ut som han .,,ja fast i mindre format då..
Kommentera

Nikki Nine: Starkt jobbat av sollefterockarn'!
Kommentera

Nikki Nine: Verkar för övrigt som att LJ kommer att sända matchen, för er som är intresserade.
Kommentera

MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
Ingen Ritchie eller Skröder, Tarkki i mål.
Kommentera

« · 1271093