1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507022 inlägg · 4104 ämnen

MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma

« · 2665375 · » Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Såja nu kom 0-2. Nu kan dom släppa play in oxå. Skönt att kunna spela av de 3 kommande matcherna. Kan ju ställa ut skridskorna på dom oxå
Kommentera

Gavelo: Personligen tror jag Norén kommer att få en rejäl chans nästa säsong. Tror att vi kan räkna in honom i backuppsättningen.

Brickley tror jag att vi släpper, på tok för svag defensivt.
Ska vi etablera oss behöver vi förstärka, inte behålla status quo.

Har faktiskt svårt att förstå alla här inne som vill behålla majoriteten av truppen.
Kommentera

Brodecki vs hutsko/topping? Många gjorde sig lustiga över Luleås trötta värvning :)
Kommentera

Törna: Allting går i slow-mo
Kommentera

Specter: Pinsam insats hittills
Kommentera

Specter: MoDo sämsta matchen i år. Solbrillor på. #semester
Kommentera

Mangeboii: akta du får spoodi efter dig när du kommenterar #23. ;)
Kommentera

Dickinson blockerar alltså egna skott nu, han kan väl iallafall låtsas som att han fortfarande bryr sig om MoDo

#dödförmig
Kommentera

Framnäs: Någon som vet om #2 och #40 fick någon typ av bonus så fort MoDo klarade kontraktet? För det ser så ut
Kommentera

snowden: Slåss om play-in är väl att ta i. Just nu slåss man om hur snabbt man kan dra till Spanien och spela golf
Kommentera

bollan123: För uselt att inte få fram passningen till Woods
Kommentera

19MoDo21: Oddsen på att Lassinanti håller nollan ikväll?
Kommentera

Rundblad verkar ha åkt klart i år
Kommentera

modoitmagnus: Jag kan vara den som gnäller mest ibland, så jag borde hålla igen truten. Hoppas det släpper ikväll och de andra matcherna. Bara en puck som ska in. Tveksam hur drivet för det är dock. Luleå är ett smart lag.
Kommentera

Blake: Kan alla släppa hv nån gång?! Modo är klar för SHL och man slåss mot Örebro och Rögle om Play-in!
Kommentera

Brander: Jag vågar inte tro på nytt kontrakt förns HV tappat/MoDo tagit 1p. Ja, jag bevittnade sista matchen mot Leksand...
Kommentera

Hakning-Henrik: Varför är det så självklart större under har skett.
Kommentera

DrCox: HV vinner självklart inte 4 matcher till utan att tappa poäng. nnTycker Luleås mål är offside jag när jag ser repriserna.
Kommentera

Costanza: vi modoiter får gnälla 😁

Jag tänkte åka till leksand på torsdag men med detta uppträdande så börjar jag bli tveksam..det får nog bli tvn ändå.. dom verkar vara nöjda och har checkat ut..det är väl bara op, Jakobsson som har energi
Kommentera

Costanza: Modo slarvar enormt på blå linjerna
Kommentera

Blake: Tror ändå att vi har blivit bortskämda. 0-1 mot Lulää med vår allsvenska trupp är inte dåligt. 40 min kvar. Skott i Kryllan nu!
Kommentera

Hakning-Henrik: Lägg ner den där hybrisen!
Kommentera

Brander: Precis, efter vinsten mot HV, känns det som turisthockey. Play-in kan laget prata om när vi är klara med säsongens stora mål
Kommentera

Hakning-Henrik: Enroth släpper ju två riktiga skitmål. 1-0 hade fan gått utanför också
Kommentera

Blake: Passa er för den inställningen, då kan man bli anklagad för att ha dåligt psyke och darra som en HV-spelare….
Kommentera

Costanza: Örebro får gärna tappa poäng mot HV. Vi siktar på play in!
Kommentera

hk: Kan inte HV bara inte ta 3 poäng så det blir lugnt och man kan andas ut!?!
Kommentera

Greenwolper: Kassa vinklar, men han var i princip i mitten av zonen när pucken damp ner. Av vad jag såg.
Kommentera

MorganaLefaey: Förmodligen blir det en målskillnadsaffär i sista omgången ser inte var vi ska kunna plocka några poäng de kommande matcherna.
Kommentera

Costanza: Haha snygga mål i Husqvarna..
Kommentera

modoitmagnus: Bra tugg! Jag ska sluta gnälla och elda björklöv!
Kommentera

Hakning-Henrik: tycker målet såg misstänkt offside med men men kanske inte var så
Kommentera

Lolol: när jag ser denna match så skulle jag nog vilja få bort rundblad och en hel del andra spelare också.
Finns verkligen en blöt handduk över kämpatakterna.
Alla är nöjda o belåtna.
Du ska se att det slutar med att det avgörs i sista matchen om vi blir kvar eller ej.

Hoppas verkligen man kan få fart på skrället.
Men då inget hände mot frölunda så lär inget hända här heller.
De får gå in o lova en bonus så fort vi är klar som sjunker varje match. Då blir det nog fart igen
Kommentera

Framnäs: Fast sammanlagt tio skott i en period med Luleå är lite av en skottfest.
Kommentera

Kom igen nu Karlin 💪 väck laget nu 🤬🤬🤬
Kommentera

Steken84: Efter att man bara stått stilla första minuten av matchen, och därmed gett Luleå två frilägen varav ett blev mål, så tänkte man att det kanske kunde vara någon slags väckarklocka.

Men njae, vi fick till slut efter 20 min ihop hela 4(!) skott som testade Lassinantti. Kändes som vi knappt gjorde någonting på hela perioden än att jaga Luleå.
Kommentera

NuMo: Luleå är verkligen fruktansvärt tråkiga. Jag förstår varför de hamnar så högt upp i listan över vilka lag spelarna inre vill representera. Svårt att fatta varför man som ung spelare går dit med tanke på hur begränsande spelet är. Chansen att utvecklas måste vara väldigt väldigt låg.

Vill ha Topping med Ranta och Nieder, så Sam kam driva en egen lina.

Walli är helt väck.
Kommentera

Costanza: nu får de tagga till till tusen i andra 💪
Kommentera

Sigge: Han ser så jävla oengagerad ut. Och jävlar vad man hör folk gnälla. Precis innan han gjorde något konstigt så hörde man ”Vafan ska den där idioten göra nu då” ja… de stämmer inte för han.

Valde återigen fel match att va på plats på. Tråkigt.
Kommentera

hk:

Vi får vara glada med bara ett mål efter. Nu skall de få en typ, utskällning och så får vi se om det hjälper.

Bernhards hade chansen att göra ett "Sjunne Svensson-mål" Sjunnes enda mål i Åshöjdens BK och antagligen det långsammaste målet i fotbollsseriehistorien.
Kommentera

Costanza: Helt ok period efter första två byten, tycker vi hade koll på dem annars i försvarszon.
Kommentera

Tänk vad magiskt att vi kommer byta ut spelare som Folin och Walli till nästa år
Kommentera

Bara sitter och väntar på 0-2. Luleå gör knappt ett misstag och Modo tävlar inte överhuvudtaget. Ger Luleå ett hav och spela på
Kommentera

SKiLMY: tyckte han blixtrade till ett tag under säsongen trodde han var på g. Men det var bara sista dödsrycket.
Kommentera

NuMo: Gillar inte trötta backar kan jag ju erkänna. Sen måste de fan börja tävla i en fullsatt Arena. Vad fan, smacka på i alla fall!
Kommentera

SKiLMY: ser fan inget annat val, vad fan tillför han med nu? Ingenting, snarare tar han upp massa speltid som kunnat gå till spelare som vill något
Kommentera

MODOJohan: ELLER så säger man att dom är bättre och vi har ingen chans. Än så länge iaf.
Kommentera

grimiss: skulle inte blir förvånad om man försöker lösgöra honom till nästa säsong.
Kommentera

« · 2665375 · »