1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

503406 inlägg · 4098 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 230923 Borta

« · 2568892 Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 230923 Borta
BobbyG: Ruohomaa har ju en sjuk högstanivå, hoppas den inte visar sig alltför sällan
Låst ämne

Foppatofflan: Den gillade jag! Rör inte den klart bästa formationen
Låst ämne

Foppatofflan: Live rapport från dagens träning !

Man älskar Karlin
Låst ämne

SPOODI: Visst finns det nån sida som lägger upp media-artiklar som ligger bakom betalvägg?
Har för mig någon länkat till den tidigare.

Kul att se hockeypropagandan igår. Blev väldigt imponerad av Woods som tagit megakliv senaste veckorna.
Sjukt taggad på att se vad Ranta kan göra på Lördag.
Låst ämne

Foppatofflan: Det känns rätt sannolikt som de formationer man kör när O'Regan ansluter. På gott och ont brukar Karlin sällan ändra eller experimentera.
Låst ämne

J F K: O Regan. Ruohomaa. Ranta.
Woods. Josh. Nieder.
Walli. Sam. Södergran.
Aagaard. AP. SO.
Låst ämne

SPOODI: Rör inte AP. Han är lysande center/städgumma i sin fjärdekedja. Han vinner massor av närkamper, tar försvarsjobbet med den äran och är nog viktigare än vad många tror. Utan honom skulle inte Ohlsson se så bra ut.
Låst ämne

BobbyG: OP blir nog 13e ja men min känsla är att Wali och AP har färjat mindre. Men OP lär bli 13e
Låst ämne

Tarasov: tror också på lassi så får olle ta en av matcherna nästa vecka

hoppas på en bra insats i mer än 45 minuter imorgon, framför allt att man inte blir så små och passiva, det syntes väl att det går bättre när modo tar för sig och är aktiva.

förväntar mig att ruohoma börjar varva upp, tycker han varit ganska blek hittills, poängen till trots. vill se att han verkligen leder laget och inte bara se honom när han gör ett misstag.

förväntar mig också att timrå kommer att komma ut på en bra mycket bättre nivå än två senaste matcherna, så gäller att stå upp.

tror OP blir 13e forward
Låst ämne

Gavelo: blir å åka upp till Timrå å stöka imorgon. Sjukt taggad
Låst ämne

ToddW: Modo ska fortsätta att jobb hårt, spela tufft och överraska, då kan vi vinna.
Låst ämne

Känns farligt att Dahlen, Lander och Hållander är nollade och har -14 i +/-. Skulle inte förvåna mig om det lossnar för dom imorgon..

Blir nog en målglad historia
Låst ämne

Tarasov:

Om vi tar en poäng mot ett förmodat taggat Timrå blir jag nöjd, en extra poäng i förlängning eller straffar skulle kännas som en stor vinst!

Hoppas vi fortsätter med att vara noggrann och inte slarvar med pucken i uppspel och i egen zon, som senast, då blir det bra!!
Låst ämne

Gavelo: för ordningens skull. Det är AP och inte EJK som spelat i fjärde. EJK var senast ersättare för Aagaard, som spelade i första.
Jag tycker att AP varit sjukt bra i det tysta och låter OP och Ohlsson spela sitt spel.
Låst ämne

MoDo Hockey - Timrå IK 230923 Borta
Derbydags

Vem står? Tror Lassi står

SHL debut för Ranta. Tror Folin kommer vara utanför laget på bekostnad av Norén.
Låst ämne

« · 2568892