MorganaLefaey: Jag trodde inte att jag skulle behöva sitta och skämmas för Modo om det inte vore för dumma supportrar elelr kanske någon full spelare som gör bort sig ibland.
Men nu är det spelet jag skäms över.
Patrik Källstr:
Just nu hoppas jag att både Modo och Timrå vinner sina matcher, då det behövs för att glappet uppåt ska bli mindre även för Modo.
Om det skulle krävas att Timrå vann SM guld för att Modo skulle slippa kvalserien skulle jag nog köpa det också.
NuMo:
De hade kunnat trycka fast pucken i sarghörnet, men istället skall det duttpassas. Helt jävla oacceptabelt. Nu brister det för mig.
Jag blir så förb.... Det måste vara med vilje. Man begår harakiri!
NuMo:
Smart taktiskt drag att gå med båda backarna på puckföraren. Jävligt smart av Ahnelöv.
Bara att acceptera att det blir kvalserien ännu ett år. Nu mår man illa igen, önskar att landslagsuppehållet hade varit i fyra år.
Nieminen: Såg ut som en tripping i bakhasorna på Schremp, så jag förstår honom.
Tyvärr gav Tellan upp plötsligt.
Redigerad kommentar
Man kanske skall negga på.
Farhågan att vi skulle falla igenom i andra kom på skam, även om jag tyckte vi var nära att hamna i det som vanligt.
Fortsatt trendbröte angående farhåga två hoppas jag på då. Vi brukar börja spela på resultat vilket håller till sista minuten.
Bryt det mönstret och döda matchen snabbast möjligt tack.
Sawchuk:"Speciellt då Westin redan fans i den zonen."
Ja, precis. Nu såg jag också.
NuMo:
21 skott, 1 mål... det håller inte. MoDo måste bli effektivare.
Undrar om inte HV-utvisningarna räddade oss från förlamning den här perren?
NuMo:
Nu när vi har så duktiga juniorer; Skulle vi verkligen förlora någonting på att byta ut K-Fop mot Anton Byström? Jag tycker att K-Fop är helt värdelös för tillfället. När han till och med är en av de svagaste korten i boxplay, finner jag ingen anledning att spela honom.
För övrigt... kan någon ge mig namnet på vad det är för bilfilma som spelar den där reklamjingeln? Kan vara bra att veta så att jag aldrig åker dit av misstag. Det verkar som om det enda sättet att bli av med skiten är om de går i konkurs.
Sawchuk: Jag kanske såg fel.
Modo spelar ju ganska bra faktiskt. Ingen andraperiodsdarr än.
Sawchuk:
Sundström är kanske bättre än någonsin dock. Han förlorar typ aldrig en närkamp.