1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507098 inlägg · 4104 ämnen

Modo - Leksand

« · 1647258 · » Till forumet

Sv: Modo - Leksand
Steken84:full bordad vändning igen hahah så jävla dåligt modo
Kommentera

Steken84:

Andra lag kan ju utnyttja deras PP oxå.

Kommentera

J F K:

Det är aldrig försent att förlora. Den här gången börjar vi i alla fall i tid.

Kommentera

Patrik Källstr: torp kan ju ligga närmre och låda klubban men han är totalt värdelös. Torp inne på alls baklängesmål
Kommentera

S-vikaren: Känns som en mindre tavla. Otippat att det var Torps kille dock. Hade man aldrig kunnat gissa.
Kommentera

Vända bort Torp är inte svårt en meter från mål...
Kommentera

Ännu en gång går Ritola ut som vinnare mot en av våra backar.
Kommentera

S-vikaren:ritola igen
Kommentera

S-vikaren:

Jaha. Ritola. Ingen vet hur man stoppar honom.

Kommentera

modomille:

Helt okej. Det är kommande matcherna vi får se vad han går för. Men han tar ansvar på planen.

Kommentera

S-vikaren:smolenak har varit bra i kväll
Kommentera

NuMo:

Bra jobb av Phålle.

Kommentera

NuMo:dömt mål!! bra av påhlsson
Kommentera

J F K:

Nu fick vi tom. tryck i anfallszonen. Påhlsson lyckas styra in den efter ett par fina skott av Djuse.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

J F K: Jag förstår inte hur man tänker. Dp tappar pucken mot hörnet. Istället för att då säkra framför mål så tokåker andra backen dit. Givetvis blir det soprent framför det egna målet. Varför chansar man så djävla mycket? Ryno gör inga mål från sarghörnet, men han kan slå rätt många målpass.
Kommentera

snowden: Torp i spel fyra mot tre? Har det brunnit? Djuse tycker jag är riktigt bra redan.
Kommentera

J F K:

Helt sant. han platsar knappt i TIK... tjänste fel av tränarna att inte bänka han 

Kommentera

ULTIMAVICI: Blir galen på Nättinen. Helt ok om han bara hade lärt sig när man kan spela svårt och när man måste vara noggrann. Jag vet inte hur många slarviga insatser man sett på åt helvete fel ställen.
Kommentera

Grundström kommer bli så ruskigt bra när han lagt på sig lite muskler.
Kommentera

S-vikaren: Grundström är underbar.
Kommentera

S-vikaren:vilket mål! bra av smolenak där 
Kommentera

modomille:

En diving på Leksingen. Han släpper klubban.

Kommentera

modomille: Snyggt
Kommentera

modomille:

Äntligen ett vettigt anfall.

Kommentera

ULTIMAVICI:domarna är ju helt blåst interfarence det ska vara slashing om äns det 
Kommentera

J F K: Framförallt respektlöst. Dumt av Öberg å backa genom zon, men att trycka till det du kan när en kille backar emot dig i hög fart. Aja.
Kommentera

Gusse: Interference? Hur kan man kalla det interference?

Redigerad kommentar

Kommentera

Gusse: det är givetvis korkat av Öberg, men det förändrar inte att han får armbågen i huvudet.
Kommentera

ULTIMAVICI: tycker Öberg får skylla sig själv. Han backar mer eller mindre med pucken. Kanske tacklingen kan väcka laget lite.
Kommentera

ULTIMAVICI: Det ser ut som om den är väldigt mycket armbåge som träffar huvudet när han hoppar in tacklingen.
Kommentera

modomille: Det där är som att säga till mig att cykla enhjuling men fall inte, Torp har inte hockey IQ eller spelförståelse och då spelar det ingen roll hur mycket man tjatar på honom. Har man inte talangen så har man inte.
Kommentera

modomille: Tyvärr håller han inte. Det är misstag på misstag varje match och ingen spelare är nog ens i närheten av att rå för så många baklängesmål.
Kommentera

Monno:håller med dig man har ju blevit van med att han ska göra indianare och misstag i försvarszon jämt och ständigt,jag gillar torp men han kan inte spela så här nu det håller inte.
Kommentera

J F K: Ja vad fan gör Torp på Ritolas mål? Värsta jag sett...
Kommentera

J F K:jag ser matchen på datorn då jag inte är i ö-vik och jag hör ingen kommentator alls på datorn :
Kommentera

J F K: Nu är jag inte på plats och som vanligt då frapperas man över hur i helvete dålig kommentator det är i arenan.
Kommentera

modomille: Jo, där borde nog vi haft en med oss istället för att Djuse åker för att leksandskillen ramlat ner eller mindre på egen hand.
Kommentera

J F K:vilken jävla pajas domare asså 

Kommentera

Gusse: vi kommer aldrig någonsin i ett samlat anfall. Det händer bara inte.
Kommentera

Gusse: modo gör inte ett enda jävla skit rätt! Leksand kan ta rullatorn in i modos zon. Modo kan inte skapa ett skit. En fet utskällning i pausvilan är ett måste
Kommentera

Snart första perioden spelad och Modo har inte haft en enda farlig målchans
Kommentera

Gusse: Nja, utklassade är vi inte och det var vi inte mot Växjö heller. Utklassade var vi matcher mot LHC osv före jul. Leksand hade inte mer i pp än vi hade, men det är ett par flaggan missar bakåt vi gör som inga andra lag gör alls i samma utsträckning.
Kommentera

Man märker klart och tydlagt på leksand värvar och agerat. Helt annat lag medans jag tycker vi blir sämre och sämre. Jag blir förvånad över hur leksand och Luleå har råd att värva men inte vi dom har inte bättre ekonomi en oss. Båda har ju haft stora problem med ekonomin endå förstärker dom rejält.
Kommentera

J F K:aa 
Kommentera

Steken84: Bra boxplay, men vi har tappat laget genom att skicka Torp på andra sidan...
Kommentera

NuMo: vi är utklassade i alla matcher nu. När var vi det bättre laget senast? Finns ingen räddning för det här laget. Bara hoppas att dom Allsvenska lagen håller sämre klass.
Kommentera

S-vikaren: Med tanke på att enda Ahnelöv bryr sig om i det bytet var att försöka plocka Ritola då förstår jag att Ritto vill håna Jonas lite när han missar totalt.
Kommentera

Bra match det här! Hoppas modo kan ta poäng! Dock ser det uselt ut som vanligt
Kommentera

modomille: Ahnelöv sen och missar Ritola, men vad gör andra backen som helt seglar iväg??? Hade han varit kvar framför mål så hade vi haft något försvar, men han tokchansar långt åt helvete. Var det Torp som vanligt?
Kommentera

Monno:

Vi är helt utklassade.

Kommentera

« · 1647258 · »