1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507748 inlägg · 4105 ämnen

MoDo - Leksand, bäst av 7

« · 1740591 · » Till forumet

Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Robin Ztorken L: Gå och lägg dig.
Kommentera

S-vikaren: JFK svara då!! :-)
Kommentera

Robin Ztorken L:
Även om jag inte är ett fan av JFK, tjänar det faktiskt inte till nåt att vi bråkar. Ingen är glad idag oavsett vilka analyser man haft
Kommentera

Så tyst det är här hemma. Det känns bara tomt.
Kommentera

mr_brasco: Jag vill se ett uttalande från JFK. Hur ser han på saken??
Den självsäkre idioten
Svara!!
Kommentera

Tack ska ni ha för en OTROLIG matchserie , ni var bättre , men vi vann .
Lider med er , jag VET hur det känns , vi har åkt ur några gånger .

Hoppas ni snart är tillbaka ,och att vi ses snart i SHL , och inte någon jävla kvalmatch .
Kommentera

Tarasov: Modo är överlägsna men gör för lite mål. Leksand kämpar, är effektiva och har definitivt Zebrorna på sin sida. Life is a fucking tradgedy and i come to that conclusion as an optimist. Att MoDo förlorar är det för att hockeygudarna vill straffa MoDo... Synd att vi inte kan vända den negativa trenden innan vi åker ner i allsvenskan. Hoppas vi kan dra lärdom av alla, många många misstag vi gjort å komma tillbaka. Vi måste hitta en röd tråd igen. En gång MoDoit alltid MoDoit ❤️❤️❤️
Kommentera

modomille:
Ser det på samma sätt, jag frigör 3*52 h per år att göra något annat med.
Kommentera

Lider med er
Kommentera

Beklagar , på riktigt .
Kommentera

Enda chansen på bra lag nästa år är att Foppa går in med pengar och köper själv in ett lag. Svartvadeyt kan omöjligt sitta kvar nu
Kommentera

Tarasov: Jag kommer inte titta på matcherna längre nog. Såklart så kommer man se resultaten men jag kommer börja med nya projekt istället. Hockey har tagit bort så mycket tid i mitt liv.
Kommentera

Klapp, Klapp, klapp! Jag applåderar er supportrar! Ni står kvar, Modo kommer tillbaka.
Ni förtjänar inte detta, men ni kommer igen! Vi ses snart igen! Klapp, klapp, klapp
Kommentera

Robin Ztorken L: Nepp, helt usla var Leksand. Vi var bättre i 6 matcher men de hade fan bara röta hela vägen. Riktig riktig röta.
Kommentera

Forsberg 1978: Var menat som ett allmänt inlägg glömde bara att radera ditt namn när du låg högst på listan när jag börja skriva men jag tror du hade det på känn
Kommentera

Man saknar ord. : (
Kommentera

modomille:
Spelar ingen roll för mig, jag "följer med ner". Resultatet visar att vi faktiskt har chans och ta oss upp, vägen är lång, snårig och kantad av stup. Men hoppas att man tar detta på rätt sätt och försöker bygga något.
Kommentera

modomille: Jag säger bara.
Fy faaan vad synd det är om Er supportrar.
Fy Faaaaan.
Kommentera

Nieminen: Jfk och Monno ....hey modo är bättre ...jävla idioter Skröder är viktig så även svartvadet ....halleluja. Rikta gärna skiten mot mig men ni vet hur allting ska vara. Va skönt ändå att 39 är en bra GM och att skröder är den nye sundröm...hallelujah
Kommentera

Blister Brigade: mig behöver du inte lida med men modoiterna!

Beklagar Modoiter hoppas ni kommer tillbaka fort!
Kommentera

Tarasov: Allsvenskan har aldrig varit sämre: JFK!!
Kommentera

modomille: Nu lägger jag ner all hockey och återkommer inte förrän till hösten. Men hockey kommer aldrig bli lika kul igen.
Kommentera

Tarasov: Det är först nu jag fattar... Dom som säger att Modo är en pajas förening,har inte fel.
Kommentera

Fy fn. AIK vann ikväll men jag hade bytt bort det alla gånger. Satan va lessen man blir....
Kommentera

Nieminen:
Det var det.... En final på några års misskötsel....
Kommentera

Forsberg 1978: Jag lider med er, bit ihop och kom tillbaka nästa år! Norrlands hockeyn behöver er! :(
Kommentera

Lider med er supportrar somfan får jag säga. Kan inte vara kul att se sin klubb misskötas på ett sånt här sätt med detta resultatet.
Kommentera

Monno: Du måste fan skämta
Kommentera

Nieminen: Så där ja... ska vänta tills i morgon innan jag börjar kräkas, tycker fler ska tänka likadant. God natt...
Kommentera

Forsberg 1978: Det här är jävligaste dagen på många, många år.... fy fan vad jobbigt...
Kommentera

jämtland: Ska du boxas med dig själv då elle?
Kommentera

jämtland: Nu är ju så att skicka pm inte funkar. Men jag har inga problem med köra en bit upp till dig och lite boxning? På't eller?
Kommentera

Monno: Allsvenskan har aldrig varit sämre, eller hur JFK!
Kommentera

jämtland: Lugn i båten modister. Flippula avgör.
Kommentera

dav32: Ditt trollade?
Kommentera

Monno: Vem är viktig för laget och bär laget? Lätt att glänsa när laget emellanåt exploderar. Om du ska ärlig också hur effektiv tycker du din idol har varit?
Kommentera

Otroligt spännande match detta, och man får tacka för underhållningen. Väldigt jobbigt mentalt läge för MoDo med allt och förlora.
Kommentera

dav32: Allsvenskan here we go
Kommentera

Helt sjuk match , ni (MoDo) är bättre i allt .
Hur det än slutar så är/var det jävligt kul att se .
Kommentera

jämtland: Det här är större än ditt jävla tjat om Skröder.
Kommentera

Monno: Thomas har ju missat nästan allt. Ne Filppula kommer visa finsk sisu nu!
Kommentera

jämtland: HELVETE PRATAR DU OM? ni får ALLA utvisningar med er och ni kan inte vinna under ord.tid!!!? Lycka till i SD! Ni är favoriter. Men vi Vinner!
Kommentera

snowden: Jo redan gjort, detta ser bra ut. Laget som alltid hittar ett sätt att förlora.
Så även ikväll.
Kul att se Karlins Västervik nästa säsong .
Undrar hur vi ska hitta vägar att torska mot dom??
Kommentera

modomille: Det här är helt sjukt. Det är typ 15-2 i målchanser den här perioden. Vi gör noll mål Leksand 2. Sjukt.

Satan att Thomas satte den i stolpen.
Kommentera

modomille:
Allt talar emot Modo. AJs vadslagning, Leksands framgångssaga, frögrens sista match. Modo sämst när det gäller. Det blir torsk!
Kommentera

Leksand behöver inte ens en målchans för att göra mål på oss. Modo bombarderar men har bara oavgjort. Näää med et facit så kan vi aldrig vinna
Kommentera

Vi släpper allt. Och P-Å har varit avgörande . Han ska vi ha kvar oavsett eller hur Monno? Väldigt viktig för modo eller hur?
Kommentera

Gusse: Nu fick jag hjärtklappning på riktigt. Å herregud.
Kommentera

Nieminen:
Nu känns det som vi ryker:(
Kommentera

« · 1740591 · »