1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507064 inlägg · 4104 ämnen

MoDo - Linköping 23/10

441952 · » Till forumet

Sv: MoDo - Linköping 23/10
westerlind: O en sådan sitter aldrig fel en lördag kväll :)
Kommentera

scim: Krusovice heter det, för bövelen.
Kommentera

NuMo: Varför det. Nu knäcker jag en ny Krusowice och min kropp säger välkommen.

Jag säger mums till världen.

...och hej till dig scim from Fiskja.
Kommentera

westerlind: Bry det inte så mycket om det. Du har endast fem år i buren att vänta om du tänker vvidare som du hittlls gjort.

FAn, nu borde man sova. Vilka fegisar som är vaken....
Kommentera

NuMo: Jag bgriper inte vad du talar om.Dessutom har ajg svårt att följa mina egna tankebanor.Men ja tor att de är väldigt intressanata. Mums.
Kommentera

westerlind: Hmm? Det är vi två om. Själv blandar jag emellanåt sprit och innererlår, men det har inte så mycket med matlagning att göra. Lite sushi över det.
Kommentera

NuMo: Jag blandar alltid ihop en massa drycker, jag blir så manlig då. Ett ytips: Blanda inte vodka och corn flakes, det var inte gott.
Kommentera

westerlind: Jag blandade vist ihop en massa dryckerl Tillsamans bev de 17,8% drycker, resten kött.
Kommentera

NuMo: Oj du var mig en riktig badare, själv har jag bara klarat av en vinnare och sju bira. Men jag är glad och charmig ändå. Heja Brynäs.
Kommentera

NuMo: Föe en gångs skul har du alldeles rätt - stäng av dig. Jag dricker vin, tjohoo.

(Ta inte bprt det här scum - det här har allmänintrese.)
Kommentera

westerlind: Han borde åtminsone stänga av oss, eller reducera oss på grund av att vi är profiler som missköter profileringen.
Kommentera

NuMo: Varfö45 säger scim-jäveln ingwet då? I vanliga fall har han en massa åsikter som jag är totlat ointresserad av,
Kommentera

westerlind: Fan, du är ju ute i synkoperna och harvar. Nä, det här duger inte, jag tager tillbaks allt som verkar ha någon som helst sympatiskt mot någon. Jag är osympatiskt helt enkelt. Fråga Knas.
Kommentera

NuMo: Ja gillar allt hos henne, det vet du. Synd att hon är luling, annars skulle hon varabriktigt sypatisk.
Kommentera

NuMo:

Djuristen? Är det den där jäntan som älskar att springa omkring i >Brynäströja? Äh, jag tror inte ens att hon kommer att läsa det här -elle erkänna at hongjoprt det. Eskimåtanten kommer nog säkert ljuga ihop någon historianär hon var i Bryssel och fällde en modoit. Typiskt henne.
Kommentera

westerlind: Jag tror att han i det här läget förstår att hålla tyst, vilket inte vi gör. Vi kommer att få djuristen på oss, bara för att vi stavade Rehnberg fel, eller för att vi tyckte att det var rätt att någon försökte trycka tillbaka Bulan när det fanns en chans.
Kommentera

NuMo: scum är inloggad, har du någon teori varför han är thyst? DAMP?
Kommentera

NuMo: Va fan säger du, respekterar du Kickan? Nu loggar jag ut.
Kommentera

westerlind: Lika bra att vi erkänner, nu när vi är lika full som du är. kickassan är respektingivande, men jag är den enda av oss som fortfarande vågar anta en fjortonårings charmiga trångsynthet och argumentationsteknik för att få rätt gentemot henne. Det fungerar varje gång, även om hon inte skulle erkänna det, såklart. När det tar emot så vänder hon sig direkt till doktor Barbar. Buhuhuhu!
Kommentera

NuMo: Jo, jag måste erkääna det, jag blir som smör i solöen när jag hör hennes namn - vilken kvinna.

Ojojoj, vilken god pasta jag gjorde - min kropp är glad.
Kommentera

westerlind: Hahaha. Du skiter knäck när du nämner hennes namn. Inte underligt att du viker ner dig..
Kommentera

NuMo: Trams, jag ska bevisa at jag är ful´:; Jag älskar Kickan.
Kommentera

westerlind: Jag tror du filmar. Sista två timmarna blev du bjuden på lättöl och bratwhurst. Jag tror inte att du är tillräckligt full.
Kommentera

Curva Nord: Jag är full. Jag ätwer skit-pasta. Jag har inte tid at tjafsa med er erbarmliga cykloper. Pasta är gott - mums.
Kommentera

westerlind: Du är välkommen på en gravöl så fort du vill.
Kommentera

Frisco: Bor det folk där??
Kommentera

westerlind: Menar du att det är glesbefolkat i Luleåtrakten?
Kommentera

NuMo: Nu förstår jag inte, Lulio Iglesias menar du väl?
Kommentera

Tycho: Ja, vi har för få stjärnor att gömma oss bakom. Julio Iglesias var är du!
Kommentera

NuMo: Några till eller?
Kommentera

NuMo:
Äh, håll käften, det luktar magiskt - jag känner ångor från den förtrollande klubben: Ännu doftar Brynäs. Det här kommer att bli en middag jag sent kommer att glömma. Mums.
Kommentera

westerlind: Ställ om den snabbt. !!!
Kommentera

westerlind: När du vaknar i morgon bitti så är det läge för en eller två droppar Cognac i pannan. Det skall flamberas i tid det som lamberas skalle.
Kommentera

NuMo: Shit, nu är det trettio sekunder kvar på min matklocka, vad ska jag göra?
Kommentera

NuMo & långhårige hårdrockaren:

Haha, det känns bra redan nu. Hur skulle jag kLara mig utan era matlAGNIGSTIPS? Mums.
Kommentera

Lumber Jack: Fegisen har ju brandvarnare, det finns det ju bevis på. Har han inte bakat NuMos halvtjockkakor en gång i tiden.
Kommentera

westerlind: Se till att stänga av brandvarnaren bara.
Kommentera

westerlind: Den kan omöjligt vara klar innan den rostat i någon timma i kastrullbotten. Ta och sov en liten liten stund så ska du se att den snabbt blir klar.
Kommentera

Curva Nord:

Äh, jag kokar pasta, hur länge ska den stå på? Just nu har den bubblat i tjugo minuter - kan den vara klar?

PS. Skit-MoDo.
Kommentera

westerlind: Det skulle vara en ära att möte er i en underserie. Men det kommer inte att hända.
Kommentera

Frisco: "Vi hoppas i alla fall att det räcker för att hålla sig kvar i elitserien."

Det är klart att ni klarar er kvar i Elitserien, det förstår alla. Jag tror tur-MoDo kommer att ha en finfin chans emot Skellefteå.
Kommentera

Paddan: Ingen aning, men heja Wilde friskt humör!
Kommentera

Lumber Jack: Äh, den här rubriken får väl passa för att ställa sig frågan om vad Wilde nu ställt till med i sitt UHL-lag Quad City Mallards?

"Martin Wilde (D) Placed on team suspension 10/14/04"
Kommentera

Frisco: Kan meddela att LHC var mycket nöjda med hur dom genomförde matchen. En härlig och lätt spelad skithockey. Dock var de livrädda för att MoDo skulle ta ledning, vilket de nu inte gjorde även om man orsaken till minst fyra mål denna afton. Synd bara att det bara var ett framåt...
Kommentera

Kickan: Det tog ett nedsläpp.
Kommentera

Abron: En normalstor rink är ca 60 x 30 meter och en NHL-rink är ca 60.96 x 25.908 meter. När du räknat ut skillnade i % kan du skriva det här. Glöm inte att räkna med att "hörnens" eventuella olikheter.

Att isen är ca -5° kvittar nog.
Kommentera

Kickan:
Hur många % mindre är en NHL-rink, 10 %, eller ?
Är hockey spelare lite udda, finns massor med sporter, där förutsättningarna ändras, till å från....
Kommentera

Frisco: Även spelare som inte är fostrade på pytterink förstörs av ÄnnHåÄllhockeyn. Därför är många som spelat ett par år på pytterink förstörda när de väl kommer tillbaka, eller i vart fall tar de ofta jävligt god tid på sig att återanpassa sig.
Kommentera

Kickan: Finns inga fler sådana i Modo. Endast den store #2 är ju minirinkare. Eller har jag missat nån?
Kommentera

Frisco: Men det räckte inte långt, eller hur? Resten av badkarslirarna då?
Kommentera

441952 · »