Gusse:
Den första gången så tog pucken i plexit ungefär 20 gånger innan den gick över sargen. Den andra gången följde pucken sargen ut och hade väl närkontakt ungefär 100 gånger.
Frisco:
Jo, det är ju verkligen samma sak att reagera lätt och att börja skrika om Nalle Puh.
Wennerholm kommenterar slutspelskamperna.
[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,788656,00.html]Alla topplagen UTOM FBK vidare[/url]
Färjestad–Modo
Wennerholms kommentar: Modo har alltid varit ett starkt slutspelslag och man har vad som krävs för att skrälla. Ett mycket starkt försvarsspel och en fantastisk målvakt i Karol Krizan. Är det något lag från undre halvan som ska ta sig vidare, tror jag det är Modo. Färjestad har haft problem hela säsongen, maskineriet har inte velat komma igång. Och det är inget som bara kommer tillbaka över en natt. Därför tror jag Modo går vidare, men någon riktig skräll är det inte. Det skiljde faktiskt bara tre poäng mellan lagen i sluttabellen.
Tips: Modo vinner med 4–3 i matcher
knaskamilla: Fan vad du svär, trodde det skulle vara någon jävla ordning i den här gästboken, men det verkar ju vara helvetiskt svårt med det.
Förresten, FBK som kvartsfinalmotstånd...känns på något sätt som lite behagligare motstånd än Linköping.
Frisco:
Enligt Brynäs GB kommer valet ske i direktsändning på C+, vid 21.30. Det betyder att man kan se det hela på TV i Kempis innan man åker hem.
Gusse:
Förresten, det var nog inte långt ifrån att jag lyckades överrösta 100 man. Fast i måndags var det inte speciellt svårt.