1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

494265 inlägg · 4086 ämnen

Modo - Timrå 2021-02-26

« · 2156599 · » Till forumet


Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hk: Sunken bör bänka Styf, Enström och Sveningsson i 3:e, då har vi iaf en chans!
Sen måste såklart Rockwood upp på centerplats, allt annat är tjänstefel.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hk: helt sjukt att Rocky får så lite speltid. Påminner om när vi värvade Robert Rosen och enbart lär honom spela powerplay..

Lär ju vara 0 % chans att han stannar nästa säsong om vi behåller tränaren.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Smetovish: Det är inte rätt att bära utrustningen som han gör, detska vara utvisning för detta.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gavelo: Andra perioden brukar vara våren sämsta, medan när vi enligt dig är helt slut så gör vi bättre tredjeperioder.

Ytterell och Svenningsson har var sitt Idiotiskt beslut, men att vi ändå spelar helt jämt med Timrå är ett bevis på att det finns kompetens. Synd bara att vi bytte tränare för sent.

På sätt och vis är det bra att KIK vinner. Är de avhängda kanske Väsby får sex billiga poäng där.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Monno: Smickrande! Tack.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: är du säker på att det inte var innebandy du lirade? För i annat fall är du förmodligen blind om du aldrig såg någon inte kunna stå på benen efter att ha tappt luften.

Din retorik är det som hamnar i slasken efter en dåligt lagad pölsa, kan inte tänka mig att du skriver som du gör i annat syfte än att du vill ha diskussion.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bilyaletdinov: Kuriosa: MoDo har blivit nollade i 19 av 45 andraperioder. MoDo har hållit nollan i 7 av 45 andraperioder.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gavelo: Rockwood spelade 4 minuter i första, 3 minuter i andra.
Blir det 2 minuter i tredje perioden när vi ligger under med två mål tro?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Majbrasan: Har han -2 idag? Då är han -9 totalt. Wallinder -11 dock.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Stone Harh: Detta är en katastrofmatch av Modo, inte just målmässigt men hur jävla korkade beslut man ständigt tar!

Sen det mest anmärkningsvärda är hur fruktansvärt dåligt tränade man är rent fysiskt, Modo orkar 20-25 minuter sen droppar intensiteten och skridskoåkning 25-30%.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Olle: Nej, aldrig så. Spelade bara upp till femton års ålder. Såg aldrig någon som hade sådär ont och kunde spela direkt ett byte senare heller. Tappade luften gjorde jag många gånger, men inte en enda gång så jag fick krypa ut.

Att hela Timrågänget sluter upp visar ju egentligen vad ni känner. Hade jag haft fel, så hade ni lätt kunnat släppa det.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Jag förstår dig! Timråiterna har för vana att filma. Jag har sett spelare i timrå flyga som svanar och håller sig för truten när klubban tar på axeln. Men denna gång var det nog som Dahlen sa som tur är.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Timrå är ett bättre lag, inget snack om det. Men samtidigt visar Modo i danns mstchen atg ma håller i princip samma klass. Kanske vinner timrå 6 eller sju av tio. Men då borde Modo ligga betydligt högre mään nr 12 i tabellen. För fan
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Olle: Även när man tappar luften utan skridskor på brukar man bli rätt mör.
Tycker man få ge honom att han kröp av.
Han hade ju kunnat bara lagt sig ned också. Det hade jag gjort om jag tappat luften...
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
ToddW: ja tyvärr fick kik 2 ppäng. Snälla att väsby förlorar idag. Börja bli lite nervig annars. Haha jäklar va många ur dahlenmaffian som e inne här nu^^
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Haha vad händer i boken? Har jag hamnat i Timrås eller Modos bok? Varför är alla så jävla lättstötta? :D Be Nice.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Vad har Filip (med dagens match inräknad just nu) för +-?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: du har uppenbarligen aldrig tappat luften med skridskor på, då kryper man eller ligger kvar. Löjligt att göra en grej av det. Inget fult, inget filmat. Bara en smäll som tog fel.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
innekillenskomp: Oj, verkar som om jag träffade en väldigt öm punkt. Då säger vi det.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Hörde du intervjun med Dahlén i paus? Inte konstigare än en icke ful crosschecking (enligt Dahlén själv) som tog på fel ställe och alla som tappat luften på det sättet vet om att det inte går på en halvsekund att ställa sig upp efteråt....
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Du är en lärarmes va? Aldrig gjort nåt fysiskt i ditt liv?
Försök springa i maxfart om du orkar i 1 minut så får nån ge dig en smäll så att du tappar luften...så får vi se sen om det inte är ambulans o syrgas i en timme på farbror lektor.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hanzon: klassisk sak att börja leta efter när man inte riktigt räcker till 😅
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Sven Tuta: Varför kollar du ens uppåt? Du kan kan på allvar inte ens tro på en 10:e plats!?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Stone Harh: Handlar om att överleva nu enbart. Det är ju inte denna match man ska vinna det är sådana som sist man ska vinna. Nu har vi ju Mora gånger 2 till veckan dom bör man ta minst 3 poäng i.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett: Ska du inte kommentera något om målvaktsinsatsen :)
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
hanzon: han har frikort för att han är bäst
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: men allvarligt. Har ingen här varit med om att tappa luften?
Anklaga Dahlen för filmare dessutom. Lägg ner nu.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gäsp: Det var nog bara J F K som trodde det. ;)
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Hoppas att du kan visa lite ödmjukhet för en gång skull och erkänna att du snackar skit.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L: Ja, som jag sa.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: du kan va patetisk, klassiskt tonåring svar till någon som är på samma nivå å.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Tycker nog Tex sålde sig lite billigt på friläget, han åkte ut mot spelaren men började inte med bakåtåkning. Då blir man lättare att runda.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Stone Harh: nja, Väsby ligger under som tur är.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Funderar över det här med utrustningen, domarna är ofta och drar till tröjorna på spelarna, men Dahlén han stoppar in tröjan i byxorna, ska det vara så?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
bar mofftak: Skönt att Dahllis insåg att det var inget fult
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gavelo: Ett steg till närmare div 1 kval blir det iallafall
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Lolol: Vita hästen 2 poäng, någon som är förvånad
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Saleva: Det är bara imponeras av Timrå, dom uppträder hur lungt som helst. Det är det bästa laget i serien inget snack om det komplett lagbygge.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Du snackar skit som vanligt
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Att tappa luften kan gå över fort. Nyans är inte din grej, va?
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Det blir så om man tappar luften efter en crosschecking mot bröstkorgen..
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Nä det är ett fortsatt mysterium att Rockwood härjar i en fjärde kedja..
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Lolol:
Hatten av
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
73Sjöbba: Jag tycker bara att det är patetiskt att spela att man har så ont att man knappt kan krypa in i båset och spelar fullt frisk en minut senare. sådant är riktigt uselt.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Jäkla synd. Vi har varit bra
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
wolper: haha där var den matchen. Vi höll ett tag iallafall
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Oväntat att #63 och #15 var inne igen.
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Åker in - sitter och väntar tar luft in och spela igen, känns mer som han försöker förstärka för en utvisning än att den tar dåligt ifrån Corrado. Och att timråiter pratar om karma..
jajaja lika bra att låta innebandy ta över hockeyn - ingen kontakt med någon eller dylikt

kanske sätta en lapp på Dahlen's Rygg - rör inte mig snälla
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Domsjö: Modo gör så förbannat mycket misstag, man slänger bort massvis med puckar som borde vara enkla passningar och beslut, man är så dåligt tränade att man inte orkar åka skridskor och det är absolut helt 0 inläsning av spelet i egen zon.

Jag är imponerad av hur oskolade och otränade man kan vara, vilket jävla skitlag rent ut sagt.


Sen ställ Enström på läktaren, jävlar vad värdelös han är!
Kommentera

Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
J F K: Skrev jag det?
Kommentera

« · 2156599 · »