Bad_Brett: Jag säger bara, mer Madsen i Modo. Kan vi skriva femårskontrakt med honom (Ja, jag vet att han redan har två år till)? Han jobbar bra över hela banan, han gör en hel del poäng, han kan lägga straffar och framför allt verkar han vara en riktig glädjespridare i omklädningsrummet.
Vilken jäkla kanonvärvning det var. Kom på ett try-out, helt okänd. Nu är han en av Modos bästa spelare. Den värvningen ska Freddan (hjärnsläpp, visst kom han tack vare Freddan??) ha cudos för.
Riktigt intressant att höra Ian Clark beskriva hur han arbetar med målvakterna, när man hör honom berätta om arbetsupplägget så hoppas man ju att det ska gå att hitta någon form av möjlighet att låta honom ha "distansundervisning" av målvakterna. Och med det menar jag då, någon form av klinik under sommarmånaderna och sedan återkoppling några gånger under säsongen, åtminstone.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
NuMo:
Japp, instämmer helt!
Däremot känns det ju bra att han inte gått bakom ryggen på Bjuhr ifjol, åtminstone vad vi vet ;-)
Redigerad kommentar
NuMo:
Jag tycker Zacke säger att han varit där 6-7 ggr, inte 6-7 år...
Runt 2:40 in i filmen säger han väl det?
Redigerad kommentar
Oerhört pinsamt, klarade inte av att se färdigt klippet för att jag skämdes så mycket. Först är kontentan att MoDo är bäst som har en videouppladdning. Sedan kommer de sedvanliga tio påståendena som Madsen bara kan svara "Ja, det var ju det" eller "Hehe, aah precis!" på. Men när Hasse till slut börjar AVBRYTA Madsen för att slänga in sina egna påståenden, då går det för långt.
Martin har hela tiden lyssnat på supportrarna och varje intervju han har gjort har hållt lite högre kvalitet än den innan. Hasse vägrar uppenbarligen att rätta till sina misstag och drar ett löjets skimmer över hela föreningen med sin amatörmässiga journalistik.
Jag skiter i om han så betalar för att jobba för MoDo, han ska bort, bort bort.