1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507610 inlägg · 4105 ämnen

Modo - Växjö 15-02-12

« · 1661521 · » Till forumet

Sv: Modo - Växjö 15-02-12
tjern:kom igen nu hossa!!
Kommentera

Blake: Tänk om i alla fall hälften av skotten gick på mål.

Händer det i powerplay nu?

Kommentera

ojojoj, snälla hossa gölr mål nu!
Kommentera

Blake: För många spelare p åisen.

Nu har vi läget!

Minst 1% chans att avgöra matchen.

>Det jävliga är att motsåndarena har 10 % chans att göra det.

Redigerad kommentar

Kommentera

Steken84: Possler har varit under isen hur länge som helst, vad har hänt med pojken??
Kommentera

Steken84:oj då örebro leder med 9-2 mot hv.
Kommentera

Kör Smolle med nå stora jäkla axelkåpor lr är han bara jävligt axelbred?
Kommentera

Possler och skröder sämst idag.
Kommentera

Fyfan vad alla lag är bra att sätta press på modo! Det fungerar ju väldigt bra då Modospelarna tjuvrusar och agerar ryggsäck! Hoppas man får ett skott på mål oxå
Kommentera

modomille: Spel mot ett mål som vanligt, fan att vi inte kan spela i tre perioder.
Kommentera

ULTIMAVICI:hmm time out tog modo nu.
Kommentera

Vm i slarv. Fan vad dåligt fokus det är. Tappade puckar i mångfald. Kom i gen nu!
Kommentera

Monno: Måste ju ta på skridskon om det ska dömas spark, då det är en sparkrörelse bakåt så tar den troligtvis inte på skridskon då det skulle dömts bort då.
Kommentera

ULTIMAVICI: Tror den tar på knäet lr dyl. Vet inte hur reglerna funkar då?
Lr är det skridskon?
Kommentera

Spela powerplay handlar om att skjuta och göra mål. Någonting som modo är sämst på. Det och ta onödiga utvisningar
Kommentera

Börjar lukta samma jävla tendens som tidigare. Vi gör inte mål,men det gör de andra.
Kommentera

ULTIMAVICI: Ja man kan ju undra.
Kommentera

tjern: Ja det är ju en sån match detta...

Aja kämpa på nu! Det här är inte förlorat!
Kommentera

Tack possler!!!!!!! Utvisningar bakom motståndarmålet. Vad enkelt att vinna mot modo
Kommentera

tjern: Alltså sparkrörelse gäller även vid klack..
Kommentera

Monno: Jävla helvete
Kommentera

Den där var hård med tanke på vad dom släppt tidigare...
Luktar kompensation.
Kommentera

J F K: Tror inte jag. Han lyser ju valium i vissa situationer. Tror han tar det väl lugnt helt enkelt. Fast ja det går allmänt segt.

För övrigt på tal om Växjös skitmål. Vrf kör inte SHL med samma typ av flaskhållare som NHL? Slipper man ju ha flaskan lös på nätet.
Kommentera

CLICK CLICK BOOM

Vilken nostalgi!

Kommentera

Perra räknar till tre stolpskott. jag tror han har rätt. Men å andra sidan. Statistiken tyder mot att Modo skall ha 0% utdelning i PP:

Kommentera

Rytter:ser inte matchen faktiskt då jag inte kunde idag antog att inte hossa eller haataja var med eftersom dom inte sköt nåt mot mål (lyssnar på radion) han spelar i första pp formationen säger du isåfall borde dom andra passa han för han verkar vara den enda som kan göra mål roche missar ju mål hur nära han står,hossa ska vara den som skule bli varan frelsare passa honom för tusen då.

Redigerad kommentar

Kommentera

Det blir spännande att se sista perioden. Hade kännts lite mera tryggt med en 3-1 ledning som vi borde haft med alla våra pp och lägen vi haft. Men hoppas bara vi inte börjar fuska nu i sista utan krigar hela matchen ut.
Kommentera

J F K: Dessutom har vi haft två klockrena ramträffar i pp. Det var länge sedan...
Kommentera

Monno: Fast jag tror att han är minst skyldig. Han slår passningarna om de finns, men problemet uppkommer för att det inte finns någon att passa.
Kommentera

modomille:

Snackar du om? Ser du matchen ens? Om du gör det måste du vara blind om du missat att han ingår i första PP formationen.
Kommentera

Steken84:sant tror perra sätter in haataja, smolenak och hossa till powerplayet som är kvar,hoppas det iaf.
Kommentera

modomille: Undrar om inte Roche sänker tempot för hela laget i PP? Går ju så jääävuslkt segt att ta sig in i zon.
Kommentera

Cyklob: Nu spelar vi rätt ok om vi får in pucken under kontroll. Tyvärr segar alla så djävla mycket och bara den som har pucken åker hjälpligt. Varför inte åka ordentligt med skridskor??! Sedan har Possler och flanagan med flera sluta skjuta.
Kommentera

Måste det vara så jävla nonchalant i powerplay hela tiden??? Passningar och mottag är ju bedrövliga.
Kommentera

Cyklob:håller med.
Kommentera

Att det ska vara så svårt i pp upp till back in med folk på mål ställ smolle och skörder framför mål hosta styr djuse på backen och hataaja.
Kommentera

NuMo:spelar hossa i pp om han inte gör det fattar jag inte vad perra gör.
Kommentera

modomille: Fan DN kanske de heter. ;)

Fem minuter PP nu. Statistiskt slöseri på tid.

Kommentera

tjern:vi måste få ett iaf.
Kommentera

NuMo: den tacklingen var inte nära hopptacklingen mot Hari eller armbågen i huvudet mot Possler, men visst kan man ta en femma. Jag hade inte klagat om det blivit två plus tio.
Kommentera

modomille: Jag önskar mig två mål i powerplay.
Kommentera

Matchstraff efter tacklingen, rakshani kommer alltså in och lirar nu pga detta. förvånar mig INTE om han går in och gör en super match bara för det.
Kommentera

NuMo:jaa! bra DP
Kommentera

S-vikaren:

En femma.

Kommentera

ULTIMAVICI:

Önerud skadar sig i en armbågstackling i huvudet. Helt tillåtet enligt DP.

Hari saknar helt självförtroende. Jag tyckte han var bra första 10-15 matcherna sen har han varit osynlig.

Redigerad kommentar

Kommentera

ULTIMAVICI:

Lajunen ser att Önerud är låg, utnyttjar då situationen genom att dela ut en huvudtackling.

Kommentera

ULTIMAVICI: Domarn för helvete........
Kommentera

J F K: har denna kommentator någonsin haft ett rätt? Var väl samma snubbe som fråga Ritola om han ville ta intervjun på engelska eller svenska.

Tycker vi spelar otroligt bra men idag så har vi inte heller nå flyt med studsarna 2 i ramen istället får Växjö ett skit mål.
Kommentera

jeensen: Vi trycker in en stolpe in nästa gång.
Kommentera

jeensen: Vattenflaskor på målet borde bannlysas.
Kommentera

« · 1661521 · »