Paddan:
Vi fördubblade ju antalet gjorda PP-mål i går, så nog borde vi kunna göra det under de återstående 42 matcherna också.
knaskamilla:
Paddans lösning var bättre. Se dig passerad av en riktig lärare. :-)
Vi satt på morgonfikat och pratade om MODO. Är det inte lite lustigt att MODO trots bedrövligt spel, dåligt med mål och med seriens sämsta PP ligger fyra i tabellen? Utan storspelande målvakter hade vi krigat i botten tillsammans med SSK, Timrå, Leksand och Mora.
Förut har vi haft lag som varit bra på papperet, men vi har sällan gjort så här bra ifrån oss. Nu är vi bottentippade men efter åtta omgångar så ligger vi fyra, endast slagna av storlagen LHC, Frölunda och HV. Lag som vi för övrigt mött i 4 av 8 matcher.
Lückner och Krizan, årets värvningar i ES.
Salle:
Krizan har sex raka utnämningar som matchens lirare. Eftersom Zakke stod de två första matcherna och man spelat åtta omgångar så är väl svaret sex gånger.
Kollar man statistiken så är den imponerande. Eller vad sägs om att ha släppt in 7 mål på 211 skott, har en GAA på 1,17 och har finfina 96,68 i SVS%? Lägg därtill att han hållit nollan två gånger.
scim:
Ääääh, klart jag kan. Jag kan böja det mesta, framför allt för att jag är så stark.
scim:
Obestämd form, ja. Men bestämd form? Anfallarna är väl okej i så fall, men bestämd pluralform av forward?
KNAS!!! Var är du den enda gången vi behöver dig?
Salle:
Bah! Att åka skridskor som en tokig men aldrig vara rätt klarar vilken idiot som helst. Micke brukar checka fast spelare i offensiv zon och han brukar kunna stressa järnet. Nu blev det varken hackat eller malet, ingenting, nada, zip. Han var bra mycket bättre i både matchen mot SSK och i matchen mot Linköping.