Nikki Nine: Tittar jag på hemsidan så är det en hel del punkter att åtgärda:
- Ny layout på hemsidan
- Återinföra forumet
- Snabbare nyhetsuppdatering med all vital information
- Mer krönikor och bloggar
- Direktrapportering från matcherna (CoveritLive)
- En integrering av juniorsidan (mer nyheter kring J18 och J20)
- Alla nyheter ska ut på alla medier
Det här är egentligen en självklarhet, men inte för Modo. Det finns säkert 100 punkter till att fylla på med, men jag får bara huvudvärk när jag inser hur jävla illa det är.
Redigerad kommentar
hellge: Harmoni är ett ord, men när jag ser intervjun med Harri så ser jag en tränare som är ödmjuk och som nästan är försynt i sin framtoning.
Jag vet dock att han kan säga till på skarpen när det behövs, även om man har svårt att tro det då man ser den här intervjun.
Hellge & Paddan: Först Karl Sören Hedlund och sen Lennart Hellgren. Det är namn från förr det...
Två lärare jag har haft äran att ha. KSH i träslöjd på högstadiet Platå och Hella i idrott på Nola.
Två lärare som det tog tid att tycka om. Hårda men rättvisa och dessutom lite kärva.
Kallelse: MODO Hockey håller årsmöte måndag den 18 augusti kl 18.00. Plats, Swedbank Arena. Välkomna!
Jag vet inte vad man skulle kunna göra, för ingen verkar ju ta Internet seriöst i föreningen. Om man inte skulle försöka sno all deras trafik men det känns som ett hopplöst försök.