1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507689 inlägg · 4105 ämnen

NuMountain glömde rubriken :/

« · 51258 Till forumet

Sv: NuMountain glömde rubriken :/
Scim:

Längre bort ifrån vad? Ska man se det här ur ko-sekretvinkeln? Längre bort från Övik bor du ju inte, t.ex. Möjligtvis längre bort från Stolle-ån.
Kommentera

Kamilla:

Du måste ju ta hänsyn till att jag bor längre bort än dej.
Kommentera

Scim:

var det där ett hot? För jag har kontakter med en annan MoDorator, så det kan vi bli två om isf! ;)

Förresten får du väl börja tänka lite snabbare. Eller har den sena timmen tagit ut sin rätt hos dig? (Det är iofs bara kväll än, men alla kanske inte vet om det...)
Kommentera

Om man tänker sig att man bor i Sthlm och aldrig har sett en ko, ska allt ändå hänga på den där vinkeln då? Är inte det lite utfrysning?
Kommentera

Kamilla:

Jag tycker du ska vara försiktig med att skriva samma saker som jag tänker skriva före mig.
Kommentera

Vad är det för konsekvensvinkel som ni nämner?

Search Results for Konsekventvinkeln

--------------------------------------------------------------------------------

We found 0 results. Suggestions:

Check your spelling.
Try different or fewer keywords.
Remove quotation marks or plus signs.
Search for Konsekventvinkeln in: Images Video MP3/Audio News
Kommentera

Ko-sekret var bra. Använd din profil så klarar du dig.
Kommentera

Lumber Jack: vad innebär "kosekventsvinkelsteorin"? Ko-sekvent? Ko-sekret, kanske?
Kommentera

Hur rätt har du inte käre Lumber Jack. konsekventvinkeln är allenarådande. Konsekventvinkeln är ett bevis på det.
Kommentera

Givetvis
Kommentera

Allt handlar om kosekventsvinkelsteorin, Kamilla. Det gör det mesta i NuMus krypta.
Kommentera

Ville naturligtvis bara visa hur jordnära vi modoratorer är.
Kommentera

Det är även bra att välja en passande rubrik på tråden.

Vänligen, MoDorator nr 2
Kommentera

Käre NuModorator...du glömde rubriken...är det att vara ett gott föredöme?
Kommentera

NuMountain glömde rubriken :/
Som vanligt kommer Modosupportrar insläntrandes en bra bit efter fem över tolv. Många kommer inte förrän tjugofemöver fem över tolv och en del ännu senare. Märkligt. Vi bor ju inte ens i midsommarsolståndets förlovade del av landet. Viss skepsis har framkommit från andra gästboksmoderatorer att Modofolk inte kan hålla ordning i sin gästbok och att modoiter tenderar att svara på inlägg i något anarkistikt. Det är inget fel i det, vi vet ju hur det ligger till, men våra gäster från andra lag blir förvirrade. Kom ihåg att svara i rätt tråd och starta en ny tråd när ni har något nytt som bara måste ut. I alla fall så ofta som vi kan, det är ju inte meningen att andra människor från andra delar av landet ska lära sig förstå hur vi tänker. Nej, åblir dom ju våran unika hockey på spåren och den väl bevarade hemligheten vill vi ju inte ska avslöjas.

Vänligen, en MoDorator
Kommentera

« · 51258