1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507597 inlägg · 4105 ämnen

Ny Arena

« · 295292 Till forumet

Sv: Ny Arena
Björn VII: Man kan inte klara sig med samma gamla byggnader i all oändlighet. Någon gång skall en ny arena upp och det är lika bra att göra det nu när vi står franmför den största edineringen någonsin. Replicas kommer inte att ha någon större inkomsteffekt annat än i marginalen.
Kommentera

NuMo:

Vi ska ju sälja replicatröjor i Bräkne-Hoby, Svenljunga, Rinkeby och ja...kanske t.o.m. Luleå under de här åren - så det är nog bäst att vi inte ediniserar helt och hållet.
Kommentera

Björn VII: Vi är väl enda laget i elitseien som kan skita i att ens tänka att vi ska sådana spelare i truppen.
Kommentera

NuMo:

Jag är trött på Danmark, men kan du presentera en investeringskalkyl för Bertuzzi under två säsonger så får jag väl offra mig.
Kommentera

Björn VII: Excesser i öldickande är faktiskt det enda konkreta alternativet som är riktigt trovärdigt. För matcherna till en fest både före, under och efter matcherna.
Kommentera

Björn VII:

Köp då ölen och ge dem till mig så har du löst problemet.
Kommentera

modoante:

Härligt att hålla på en klubb med både livrem och hängslen, men nog verkar det som att man målat sig väldigt långt in i ett hörn för att verkligen kunna backa nu va?

Hopppas att det bara är lånevillkoren som de försöker sätta press på, jag vill ju verkligen inte behöva finansiera hallen med excesser i öldrickande när det finns fina hockeyspelare att se på isen i ett bra tag framöver.

(inkasserar kärran-poäng)
Kommentera

Ny Arena
Modo hade möte i helgen ang arena.Se länk
Kommentera

« · 295292