1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511910 inlägg · 4111 ämnen

Påhlsson

« · 131279 Till forumet

Sv: Påhlsson
Paddan:

Ja, det kan man ju gissa på.
Kommentera

knaskamilla: Den som det visste, Timrå kanske?
Kommentera

Paddan:

Intressant. Vilka kan det vara?
Kommentera

knaskamilla: Läser i artikeln om Samme i TÅ, "Förutom Modo har även ytterligare en elitserieklubb visat intresse om det är så att Samuel Påhlsson väljer att återvända hem till Sverige igen."
Kommentera

ModoAnte:

Läder? Jo, Samme är en hyfsad fotbollsspelare, det har man ju sett på uppvärmningar på diverse parkeringsplatser i Sverige.
Kommentera

Lumber Jack: Ja hedin ta fram lädret och plocka hem samme.
Kommentera

Nä, nu får någon leka frisco ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzz

Ja inte Hedin förståss, han har en center att jobba hem från Kalle Anka-land.
Kommentera

samjo:

Påhlsson i MoDo igen. Det vore verkligen något! Tror inte att förlusterna av Lehtinen och Lewerström skulle svida särskilt mycket heller...

(PS. Varför är det inte match lite oftare? Jag hade inte gråtit om jag hade fått följa en match på radion ikväll, t.ex.)
Kommentera

MartinS: Ja det var en sån halsduk jag beställde. Tjejen på bilden behöver jag inte för jag har en egen här hemma som duger minst lika bra om inte bättre :)
Kommentera

MartinS: Aj då, det gick visst inte att infoga bilder. Vi länkar istället.
Kommentera

samjo: Är det en sån här du menar?

Jag kan upplysa dig om att man fick inte allt som man ser på bilden tyvärr... Men halsduken funkar bra för sig själv... ;-)
Kommentera

MartinSedin: Jag framförde liknande synpunkter på modohockeys egna forum. Angående att frigöra pengar genom att låta Lehtinen och Leverström få söka sig till andra klubbar där dom får speltid (för Lehtinen borde det väl bli Finland igen). Nu när Hedlund t.o.m. är 7:e back så känns ju både Lehtinen och Leverström OERHÖRT överflödiga.

Jag tycker förresten att petningen av Hedlund är rätt för tillfället. Han är en jättebra spelare men det fanns ingen annan att "peta" för tillfället. Givetvis ska Tobias Enström få chansen så länge han fortsätter spela lika inspirerat som han gjort hittills. Varenda match han kan få är guld värd för hans fortsatta karriär. Jag fick ju som sagt tillfälle att se #6 Tobias Enström med egna ögon för första gången förra torsdagen i Linköping och han imponerade stort på mig, trots förlust i just den matchen.

PS. Har nu beställt en Werner-halsduk i webbshoppen så nästa "bortamatch" jag besöker kommer givetvis att gå betydligt bättre. Det var för få MODO-halsdukar bland publiken helt enkelt :)
Kommentera

Linda Persson: Påhlsson har förmodligen ett två vägskontrakt vilket innebär att lönen i farmarligan blir betydligt sämre än i NHL och förmodligen inte så mycket bättre än en elitserielön.

Mitt förslag. Dumpa Lewerström och Lehtinen spara ett antal tusenlappar i månaden. Om MODO råkar ut för någon skada på backsidan så kan alltid Agu eller Lind återkallas för någon match.

Jag kan anta att Mika L inte flyttade till Övik för kaffepengar och det samma gäller nog Erik L. Just kaffepengar hade Erik fått om han stannat kvar i Karlstad(om ni förstår vad jag menar).
Kommentera

Taddy:

Man kan ju hoppas på att han kommer tillbaka...eftersom han inte får spela så mycket där borta!!!

Man hoppas på att detta är sant!!!
Kommentera

Påhlsson
En fågel har viskat i mitt öra att Samme kan vara på väg tillbaka.
vore ju inte helt fel. Men frågan är om det verkligen kan finnas någon sanning i det hela. Ja visst kan det för Samme är inte så älskad av ledningen i sin nuvarande klubb och ingen annan nappade på att ta över kontraktet. Något som talar emot är väl att han helt enkelt bara kan infinna sig där och få lön hur som hellst.

Sedan om modo nu snackar med honom behöver inte det betyde speciellt mycket heller.

Ja den som lever får se.
Kommentera

« · 131279