1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Peter Forsberg!!

« · 1666238 · » Till forumet

Sv: Peter Forsberg!!
Foppa mfl bör fanimej gå ner i omklädningsrummet och ryta till och tala om för alla att det är dags att börja visa lite jävlaranamma!!!
Kommentera

Värst är ju hur håglösa man lyckas se ut en kväll som denna. Bli förbannade, visa lite känslor, ta en figth - någonting som visar att man vill något. Var fan är Brashear nån stans när han behövs som bäst?

Kommentera

Rytter: håller med skrek till ordentligt lehtivuori kanske ville göra ett så snyggt mål hahaha nyp till direkt istället samma sak i chansen possler tror jag,hade i slottet.Tycker roche är väldigt bra i offensiv zon fast deffensiven är ju annorlunda.
Kommentera

ULTIMAVICI: jo det är riktigt genomtänkt!! Blir så jävla förbannad på denna lama inställning och grova missar så man förtjänar inte att spela i shl
Kommentera

Sawchuk:

Jag förstår inte hur någon kan vara nöjd med Svartvadets arbete. Spelet såg ju trots allt rätt bra ut förra säsongen med Anders i båset. Det känns snarare som att det största problemet var att Svartvadet värvade spelare som inte alls passade in i spelsystemet, samt bytte ut den enda tränaren som ställde krav. Då blev det en kedjeeffekt som ledde till att han tvingades sparka den tränare som var tänkt att stå för lite kontinuiet. 

Kommentera

jämtland: Jag skulle tro att ditt konto var kapat om du inte gnällde.
Kommentera

Gunnar Soderholtz: Förra matchen var ok, men det här var nog det sämsta jag sett på riktigt länge. Varenda spelare håller pucken för länge. Man dräller hela djävla tiden. Jag kommer nog inte se en enda match nästa säsong om inte alla tränare får gå.
Kommentera

Sawchuk: Ja men alla tror ju att modo får det lätt i kvalet för de är bättre än allsvenskt motstånd. Nej förlåt mig jag ska inte gnälla.
Kommentera

Steken84: Skicka ned i divisionerna? Verkar ju inte vara så genomtänkt kommentar?
Kommentera

Sawchuk:

Verkligen inte bra självförtroende nu. Lethivouri med öppet mål men håller i och håller i tills målvakten hinner tillbaka, ett lag och spelare med självförtroende nyper direkt där och sätter den.

Kommentera

ULTIMAVICI:Man tycker faktiskt synd om Foppa ,vinnarskallarnas vinnarskalle, ska behöva uppleva detta på sin högtidsdag.

Så dåligt att man inte tror det är sant, knapp ett skott på mål...

Kommentera

Skicka detta skitlag utan vilja och utan motivation ner o divisionerna! För i högsta serien är ni inte värda att vara. Pinsamt att se när publiken strömmar till och Foppa ska hyllas. Fy fan vad man skäms
Kommentera

Rytter:

Nä ett mål släppte  vi in i framför frölundas mål :P

Kommentera

Gunnar Soderholtz:

Bara att byta till Viasat nästa säsong då...

Vita Hästen...Asplöven... Ja, till slut kanske man får se Modo vinna lite matcher

nästa år.

Kommentera

Gunnar Soderholtz:

Ja idag är det verkligen kasst framför mål idag. Det är ju där vi missat och släppt in alla mål idag.

Kommentera

Gunnar Soderholtz: Ja hade vi valt att plocka bort spelare i defensiven istället för att stå 2 meter bredvid så skulle vi ha råd med såna misstag, för då skulle man inte ostört kunna raka in en sådan slumppuck...
Kommentera

Sawchuk:Känns som alla bara blir sämre och sämre för varje match som går.

Detta är inte bra, eller rent ut sagt uruselt. Vad är det som händer??

Kommentera

Sawchuk:

Det är endast kedjan med Hossa - Påhlsson - Haataja som klarar av att skapa längre anfall och hota. Dom kan bli våran nyckel i ett kvalspel.

Kommentera

Sawchuk:

Jag hade vissa förhoppningar om att man skulle vara sugna på att bjuda publiken på en bra match, speciellt nu när nerverna inte borde vara är ett problem längre.

Så fel man kan ha!

Kommentera

Rytter:

Torp ramlar och i röran efter 0-2...

Otippat!

Kommentera

ULTIMAVICI:

Nu fan blev han nöjd!

Kommentera

Rytter: Är mitt minsta problem med honom. Han kommenterar 80% av Modos matcher och hatar allt som har att göra med klubben.
Kommentera

ULTIMAVICI:

Så jävla illa. Han kan inte namnen på spelarna eller deras nummer ens. 

Kommentera

Steken84: Ta bort kommentatorn i periodpausen!
Har Cmore ingen fingertoppskänsla alls till årets största SHL-match? Tydligen inte.
Kommentera

ULTIMAVICI: Haha 0-1 direkt! Riktigt raggade är dom!
Kommentera

Snipan: Är grabbarna inte adrenalinstinna nu då jävlar.
Kommentera

ULTIMAVICI: snyggt! ngt att glädjas över i en fö usel säsong. Glad att man lyckades så väl med hyllningen och Foppas tal var brilliant. Speciellt kängan till Peter A.
Kommentera

Forsberg 1978:

Sitter här och halvsnyftar, otroligt mäktigt att se

Kommentera

Världens bästa genom tiderna Peter Forsberg!!!!

Kommentera

Underbar inramning som når till och med till TV-soffan, och otroligt vackert tal.
Kommentera

modomille: Bitter över att jag inte fick till det och kunde närvara i FC ikväll. Men 160 mil tur och retur och familj gör att mycket ska passa in.
Kommentera

Blake: är där snart :)
Kommentera

NuMo: Jag kunde se iaf! Tackar och bockar för uppladdningen, snart bär det av mot lyan! 
Kommentera

NuMo:

Fungerar inte de här länkarna längre?

Redigerad kommentar

Kommentera

NuMo:

Haha, ja det där hade man nästan glömt. Kanske alla tiders mest solklara tripping och då bortser vi ändå från klubban som Foppa får invirkad mellan sina armar.

Kommentera

Kunglouie: Finns ju platser kvar enligt Ebiljett?
Kommentera

Sparar det bästa till sist från matchen.

Kommentera

Ett klipp till från samma match. Så här gick det bra att göra förut. En del hävdar att just det här är anledningen att det inte blev så många huvudskador förr.

Foppa blir i alla fall förbannad för att han "tappar" balansen.

Kommentera

Någon som har biljett/biljetter över till kvällen? skicka mig ett meddelande, eller maila mig!

<3>[email protected]

Kommentera

Kommer någon ihåg?

Redigerad kommentar

Kommentera

hanzon:

Jag tycker inte att vi saknar ledargestalter i MoDos trupp. Finns ett flertalet ledare.

Vad krävs enligt dig att vara en ledargestalt? Att man dominerar rent hockeymässigt?

Kommentera

NuMo:

Otroligt vad lyckligt lottad man är som modo:it när man tänker efter. Vilka andra klubbar har fått se sådana superstjärnor dra på sig klubbtröjan och bjuda på show kväll efter kväll?

Trots att han hade problem med foten så dominerade han ju i princip byte efter byte och gjorde som han ville. 

Kommentera

hanzon: några avdankade veteraner och några junisar.
Kommentera

NuMo: Ja då hade vi en ledargestalt på isen, vad har vi nu?
Kommentera

Så här lyckliga var vi för bara något år sedan.

Kommentera

21 - Foppa - 21

Plockar upp en väldigt gammal tråd för ämnet. I morgon skall vi hissa och hylla Foppa igen. (Kan ju aldrig bli för sällan.) Kanske skulle det ha varit en egen tråd för det, men samtidigt så kan det vara kul att gå tillbaks för att läsa lite hur vi skrev om honom för sisådär 12-13 år sedan här på Hockeysnack.

Dela gärna med er lite klipp och egna kommentarer om dina bästa minnen av Peter Forsberg.

Kommentera

Ostindiefararen Götheborg i Örnsköldsvik

Sent i går ikväll besöktes skeppet av hockey legenden Peter "Foppa" Forsberg.

Kommentera

scim: vadå Forsberg...Zäta dänger Forsberg vilken dag dom hälst
Kommentera

poffa:

Du och jag poffa, du och jag.
Kommentera

mike66: Ledde. Tror jag hade 0 i tippningen som avslutrades idag. Eller 4 kanske?
Kommentera

« · 1666238 · »