1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508272 inlägg · 4106 ämnen

Poängjakten 05/06

« · 582679 Till forumet

Poängjakten 05/06
Äh, den kan väl få en ny tråd. Kom på en sak som kanske kommer att göra Poängjakten lite intressantare i år. Det är nämligen stört omöjligt att räkna ut vem/vilka som kommer att åka ut för puck över sarg, vilket borde göra det svårare att ha "säkra kort" (sådana som tar få utvisningar).
Kommentera

Sv: Poängjakten 05/06
knaskamilla: Tja, Viklund gjorde väl ett ambitiöst försök att få pucken över sargen och därmed skapa ett 5-3 läge för Frölunda men slagskottet träffade ganska nära överkant på plexit.
Kommentera

knaskamilla: Tydligen lyckades jag sno åt mig en förstaplacering som omgångens coach tillsammans med en annan tjomme. Lottning då alltså. På vilket sätt blir man meddelad? (om det nu är någon som har vunnit förut)
Kommentera

Hawerchuk: Man blir inte meddelad, inte vad jag erfarit i varje fall, utan det gäller att själv komma ihåg och tjata på kansliet. Det var i varje fall den vägen jag fick åt mig min replica för Omgångens coach. Eller så var det bara så att Fredrik "glömde bort" mig.
Kommentera

Hawerchuk:

Tja, när jag vann hela skiten fick jag ett mail. Annars vet jag inte, jag körde en medelväg som innebar att jag aldrig blev omgångens coach (men heller aldrig omgångens kalkon, tror jag).
Kommentera

knaskamilla: En tråd för en tävling i inbördes beundran. Hmmm.... Jag röstar för radering.
Kommentera

Frisco:

Varför så bitter? Du har fortfarande möjligheten att bli betalande medlem och tävla i Poängjakten du också.
Kommentera

knaskamilla: Bitter? Jag tackade just Paddan tex. Bitterhet? Nej inte det minsta. Privata saker brukar jag dock ta i brevform.
Kommentera

Frisco:

Privata saker? Som hur det går i internetfotbollsligor?
Kommentera

knaskamilla: Haha. Fritt att deltaga där utan kostnad. Du är ju med i mitt lag. Bitterhet verkar det som du har. Hugger mer än fiskarna i Ångermaälven. Jag sa min åsikt men accepterar naturligtvis att det snackas poängjakten. Du bara bittrar.....
Kommentera

Frisco:

Du röstade ju för radering! Försök inte...
Kommentera

knaskamilla: Ja det gjorde jag. Det var min obittra åsikt.
Kommentera

Hawerchuk:

Man får säga grattis till replican.

Kommentera

Poffa: Tack, jag hoppas den kommer innan dom byter matchtröja igen.
Kommentera

På tal om inbördes beundran så undrar jag om det är en alldeles privat liga ni har eller kan man få lösenordet? Måste bara tillägga att jag vann 2 tröjor förra säsongen..
Kommentera

Nenne:

Lösenordet var väl mika44, om jag inte minns fel. Poffa har faktiskt skrivit ut det en gång redan... ;)
Kommentera

knaskamilla: Tack för det, jag måste ha missat det tidigare, skrev han i poängjakttråden eller? För att läsa igenom allt som skrivs på småtimmarna är mer än jag mäktar med för tillfället, inte för att det finns nån som svamlar men... ;P
Kommentera

Nenne:

Äääh, du hade hittat det om inte Kamilla okynnesstartat den här tråden. Vi hade redan börja snacka om poängjakten i "Apropå ingenting..."-tråden. Så skyll på Kamilla som bara förstör.

Kommentera

Poffa: Nä nu måste jag få försvara Kamilla, jag hade inte hittat det alls om det inte vore för henne. Det är klart att allt som handlar om poängjakten ska stå under sin tråd. Vart söker man reda på gamla trådar förresten hittar inte åt det längre.
Kommentera

Nenne:

Försvara Kamilla? Har du ramlat och slagit dig? Om hon inte startat tråden så hade det inte varit så många inlägg om Poängjakten och då hade mitt inlägg legat kvar på förstasidan i MODO:s GB. Nä, gör som oss andra nu, skyll på Kamilla.

Kommentera

Poffa: Nej jag står emot strömmen, ni surrar så mycket så ditt inlägg hade försvunnit från förstasidan ändå.
Kommentera

Det stör mig förresten en aning att när jag bytte in Karol i mitt poängjaktslag så...blev han inte inbytt, vilket jag märkte mindre än två timmar före match. Det är ju typiskt.
Kommentera

knaskamilla:

Tur att man hade Krizan, Svartvadet och Horava i laget. Enda plumpen var väl Enström som tog en utvisning.

Kommentera

Haha. Två killar fick ihop 17 poäng i poängjakten igår. Det var alltså hela två personer som hade Tuominen i sina poängjaktslag...
Kommentera

knaskamilla: Var det inte en 2+2 för Modo igår?
Kommentera

Tänkte bara visa en tabell.

1 Per Lundgren 6 / 144 poäng (6)
2 Morgan Stafrin 2 / 87 poäng (2)
3 Martin Sellgren 1 / 141 poäng (1)
4 Erika Näsberg 1 / 137 poäng (1)
5 Anne Spangenberg 1 / 117 poäng (1)
6 Björn Wästerlund 0 / 114 poäng (-2)
7 Kerstin Andersson 0 / 107 poäng (-4)
8 Kamilla Andersson 0 / 89 poäng (-2)

Kommentera

Poffa:

Snygg formatering det blev. Nästan så man kan tro att det var meningen.

Kommentera

« · 582679