1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506521 inlägg · 4103 ämnen

Prishöjningar

« · 391029 Till forumet

Sv: Prishöjningar
knaskamilla:

En annan sak är att det kommer att vara ett snitt på en betalande Björn VII i Kempehallen, under varje match denna säsong. Det är den bästa siffran på 10 säsonger, och det gäller även om han inte lyckas ta sig till alla matcher.

Så man ska inte vara så överdrivet stöddig när det inte längre skiljer 104 mil, menar jag.
Kommentera

knaskamilla: Hahaha.. det går inte att bli FÖR tydlig.. tack! ; )
Kommentera

knaskamilla, Poffa, Björn VII: Vilket gensvar!! Are you impressed...? =)

Jaså, på 25 säsonger.. det var som tusan. Ja, om nu allt talar för det som ingen VILL tala ut om (i MoDokretsar..), så torde väl inte snittet minska kommande säsong, direkt...
Kommentera

Dream Team:

Du ska veta också att det är det högsta snittet på 25 säsonger. Det du!
Kommentera

Dream Team:

Ja, det var ju alltså i snitt 4302 personer som såg matcherna i Kempis.
Kommentera

Dream Team:

4302.
Kommentera

Dream Team:

4302 personer.
Kommentera

Dream Team:

4302, det högsta på 25 säsonger.
Kommentera

knaskamilla: Vad hade MoDo för snitt förra säsongen (i grundserien)?
Kommentera

Poffa:

Nu när jag tänker efter kan man ju också fråga sig om de kommer att växa. Ja, rent ålders- och storleksmässigt, alltså. Om man räknar ut ett medel.

Hade det inte varit för Foppa hade jag tvivlat på att publiksnittet nästa säsong skulle hålla sig kring samma siffror som det gjorde föregående säsong, men nu känns det orevelant att tvivla... ;)
Kommentera

knaskamilla:

Krympa? Du kan väl inte mena att de skall tvätta sig till nästa säsong?
Kommentera

Prishöjningar
MoDo gör som så många andra och höjer sina priser. Jag har räknat ut att prishöjningen blir mindre för mig när jag har seriekort, än vad den skulle ha blivit om jag fortfarande gick in på ungdomsbiljett. Yeah. =)

----

Så här ser det ut:

Ståplatskort, säsongen 2004/2005
Ståplatskort, inför den kommande säsongen finns att beställa på MODO Hockeys kansli.
- Samtliga kort gäller under grundserien och ger förtur till köp av ståplatsbiljett inför slutspelet.
- För studerande och pensionärer gäller ungdomspriset. Dessa kort måste lösas på MODO Hockeys kansli mot uppvisande av giltig legitimation.

Priser ståplatskort
Vuxen: 2 500 kr
Ungdom, (född 1986 och senare): 1 250 kr

--------------------------------------------------------------------------------

Biljettpriser Elitserien 2004/2005

Biljettpriser, grundserien 2004/2005.
Ståplats, vuxen: 120 kr
Ståplats, ungdom (född 1986 och senare): 60 kr

OBS!! Från säsongen 2004/2005 gäller ej fri entré för barn upp till 12 år.

----

Intressantast tycker jag att den sista meningen är... Kommer The REDS att krympa inför nästa säsong? ;)
Kommentera

« · 391029