1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Riksman kvar..

« · 240277 Till forumet

Sv: Riksman kvar..
nikki88: Ja, alla blev nog förvånade inte minst ärade herr ordförande Percy Nilsson. Men, han trodde väl att ett skambud skulle räcka men det gjorde det inte. Hur som helst har vi (de) lärt läxan, det såg man när Hannula var hett villebråd för någon månad sen. Att Staal valde att lämna Mif för MoDo skulle vara som om Wernblom lämnade er och valde Mif...
Kommentera

Magnus: Jag blev själv högst förvånad när jag såg att Modo hade värvat honom. Om han stannar i Modo, eller sticker tillbaka till MIF, så får man önska honom lycka till, roligare kille får man leta länge efter.
Kommentera

nikki88: Inte i år vad gäller Hirsch i varje fall. Staal vill åtminstone vi fans ha tillbaka och även ledningen nu vad det verkar. Att han överhuvudtaget försvann från Mif ses nog som en pinsam blunder av ledningen.
Kommentera

Magnus: Tack för infon, gör mig lite lugnare :) MIF hade dock sagt att dom skulle öka intresset i Danmark genom att ta några spelare (Staal, Hirsch) plus några från Danska ligan.
Kommentera

nikki88: Det blir ingen Hirsch i Mif det vågar jag lova, vi har redan Hadelöv och Borgqvist kontrakterade och behöver ej fler målvakter.
Kommentera

Aben: Om Hirsch byter tror jag det blir ner till MIF.
Kommentera

nikki88:
Hmmmmmm....Leksand er uden målmand lige nu....næste stop for Hirsch???? (Håber det ikke!)
Kommentera

Riksman kvar..
Juuso blir kvar, Hirsch har rätt att säga upp kontraktet denna vecka. Kolla länktipset för info.

Sorry om detta redan tagits upp...
Kommentera

« · 240277