Salle: MEN Krizan... Sicken j-a tokretur han släpper och Gath kan bara raka in 3-0 i pp.
Annars var det tråk&flyt-Rögle ett låångt tag. 3-12 i skott ett tag där i 3:e.
Berka: Sen borde Harri och Freddan se att Snellman inte tillför ett JOTA och detta hämmar framförallt Steen men även Foppa. Bänka (och sedan skänk bort) finnen och låt Weber el mattson få komma in. Och när jag ändå har juniorerna på tungan.
Dom hade ett hästbyte där med 2 slagna icingar innan man fick en avblåsning för utvisning. det var nog närmare 2 minuter dom 3 fick producera mjölksyra. Men kommentatorn trodde att det var Harri som coachade...
Berka: Sen fattar jag inte hur Kenny kan få smyga upp på 1-0. Smyga och smyga förresten, han står ju där jättelänge. Högerforwardsen MÅSTE ju täcka han då backarna har fullt upp med Gath framför mål.
Måste hålla med om att domaren varit lite hård med oss.
Heja MODO. Själv är jag så fruktansvärt less på att se MODO spela skitdåligt och utan gnista så jag väljer att jobba istället. Det ger mig mer.
Skulle vi mot all vett och sans lyckas vinna eller åtminstone spela bra så kan jag se reprisen ikväll vid 22.
Paddan: Och Salle som center?
25. MATTSSON, Joakim | 17. WEBER, Tim | 6. ESPELAND, Stefan | |||||||||
4th Line | 7. PERSSON, Eric | 14. SIGNAL-BERGIUS, Martin | |||||||||
| |||||||||||
16. FORSBERG, Tobias | 20. STEEN, Oscar | 81. SNELLMAN, Ville | |||||||||
3rd Line | 4. KURVINEN, Mikko | 35. HEDIN, Pierre | |||||||||
| |||||||||||
10. SKRÖDER, Per-åge | 39. SVARTVADET, Per | 11. ENSTRÖM, Thomas | |||||||||
2nd Line | 2. WESTIN, Jens | 18. HÅLLBERG, Per | |||||||||
| |||||||||||
29. MOLINDER, Andreas | 15. SALOMONSSON, Andreas | 22. YETMAN, Patrick | |||||||||
1st Line | 34. WARGH, Tommy | 3. TIMANDER, Mattias | |||||||||
| |||||||||||
Goalkeepers | 60. KRIZAN, Karol | ||||||||||
30. ZAJKOWSKI, Mikael |
källan: Man är så jävla less så man vill inte ens att det skall bli någon ny match framöver. Skiter i vad som görs, men något måste göras. Sparka Snellman och sätt in en junior till.... Värva nonames, gör va f-n som helst som kan medföra en förändring.