1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507172 inlägg · 4104 ämnen

Samjos bildtävling #1

« · 209627 Till forumet

Sv: Samjos bildtävling #1
Frisco:

Instämmer med föregående talare. #2 är nog det överlägset fulaste jag sett. Med sockerbitar så får jag det till en varulvsversion av Lille Skutt.
Kommentera

samjo:

Kan du inte ta reda på i hur stor upplaga de där souvenirerna sålts? Mest intressant vore det förstås att få veta hur många som går omkring med FBK-mössan (?) på huvudet.

Jag har för övrigt inte bestämt mig för vilken jag tycker är fulast än.
Kommentera

samjo: Jag röstar på #2. Jag tror aldrig att jag sett en fulare souvernir någonsin. Skulle man sätta in två sockerbitar under framläppen när man har denna på sig ser man ut som en blandning av Jesper Blomqvist, Mulle och Jonas Finn-Olsson.
Kommentera

Samjos bildtävling #1
Ähh... varför ska jag bedöma förresten? Jag låter er göra det istället. Ta en titt på den bifogade bildlänken "Fula hockeysouvenirer" och svara sedan med en siffra. Alla som läser detta får rösta, oavsett lagtillhörighet. Jag kommer att logga in här kring midnatt och sammanställa resultatet.

Vilken av de två souvenirerna är absolut fulast. En motivering är inte nödvändig men mottages gärna. Ett hedersomnämnande ges nämligen till den som kommer med den (enligt mig) bästa motiveringen.
Kommentera

« · 209627