Red-line: Visst är det så, och jag måste väl säga att även jag finner inledningen av serien sjuk. Hade väl själv klart med att Timrå hade bättre backar än modo, men tyckte det fanns för många frågetecken. Skulle backlund utvecklas så mycket som ni hoppades. Skulle de unga ta ett steg till osv. Man kan inte annat än att säga att jag är förvånad och imponerad över Timrås framfart så här långt.
Red-line: Jag menade inte nu att fenomenet att vissa kanske inte är där de skall är något specifikt Timrålikt. Utan mer att det kan ske vars som hellst och då kanske man inte skall hoppa på alla andra innan man vet allt om sitt eget ställe.
Förlorare brukar höras mest, men samtidigt så finns det i de flesta grupper de som enbart hörs när laget vinner och måste sprida sin glädje genom att hoppa på de andra.
Jag har själv råkat ut för vakter som inte hållit måttet både i Kempis och på andra ställen. Sådant sker och är inte roligt.
ernie eagle: Nu får man väl se sig om lite i sitt eget hus också. Inte direkt så någon gick fram och försökte vara social och trevlig när man varit nere i eran hall. När jag var och hälsade på hos en kompis i sundsvall och vi gick på matchen så kom man helt nykter med en modotröja och man blev besvarad av en vakt när man skall gå in med att han drar fingret över halsen som en gest på att.... ja du förstår. Inte direkt så man kände sig välkommen.
Tror nog det finns coola och sociala folk i er klack / hall men jag har inte dykt på dem. Inte går jag ut och säger att jag skall hata och inte kan snacka med er för det. Skulle någon bjuda mig på en bira snackar jag gärna hockey. Likaså om någon från HS skulle sitta bredvid en på någon match i vår arena så skulle jag kunna svinga ett glas med denne. Alltid kul att höra hur olika man kan se en match.
Fastän man kanske inte var på mitt bästa sociala sätt mot Skellefteå så kunde jag ändå gå på fest med några skaikare ändå.
Ja, det där skämtet var ju gammalt redan när den där flaggan tillverkades.